«گلعلی بابایی»:

ادبیات پایداری؛ بهترین سلاح برای انتقال فرهنگ و مظلومیت ملت ایران

یک نویسنده دفاع مقدس، ادبیات پایداری را بهترین سلاح برای انتقال فرهنگ و مظلومیت ملت ایران به دنیا بر شمرد.
کد خبر: ۳۲۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴ - 14January 2019

ادبیات پایداری بهترین سلاح برای انتقال فرهنگ و مظلومیت ملت ایران به دنیا استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «گلعلی بابایی» نویسنده دفاع مقدس و صاحب بیش از 40 اثر در حوزه ادبیات پایداری در مراسم «چهل قلم» که در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار شد، با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ویژگی دفاع مقدس را انتخاب سربازانی از دل مردم عنوان کرد و اظهار داشت: دفاع مقدس را هم پابرهنه ها به سرانجام مهربانانه رساندند.

وی با اشاره به اینکه این روزها به خاطر فضای سیاسی به وجود آمده برخورد نامهربانانه با این مقوله شده است که ناراحتی خانواده های شهدا را در پی داشت، افزود: برد و باخت، پیروزی و شکست، خاصیت همه جنگها بوده و ناکامی ها شیرینی های جنگ است.

این نویسنده دفاع مقدس با بیان اینکه خاصیت انقلاب و دفاع مقدس این بود که از نشدها شد ساخت، ادامه داد: بعد از جنگ کسانی در عرصه ادبیات پایداری ورود پیدا کردند که دفاع مقدس را درک کرده بودند و احساس نیاز کردند و امروز نویسنده های قدر در کشور محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه این مراسم برای من بوی همه چی دارد، عنوان کرد: حتما خودم را مقید می دانم که دینم را به این استان و قهرمانان آن ادا کنم.

بابایی با بیان اینکه هدف من از نوشتن کتاب در حوزه ادبیات پایداری این است که بگویم دفاع مقدس و حماسه آفرینی رزمندگان ما دروغ نبوده، ادامه داد: شهدا انسان های بزرگی بودند و نوشتن برای آنها لیاقت می خواهد و آرزو می کنم این لیاقت نصیب من بشود تا بتوانم دین خود را برای کسانی که روزی پادویی شان می کردم، ادا کنم.

وی با عنوان اینکه جنگ به سرانجام خوبی رسیده است، گفت: امروزه تنها راه و یکی از راههای موثر آن فرهنگ، ادبیات است و می تواند خیلی از مشکلات زندگی، سبک زندگی و روحیات را تغییر دهد.

بابایی ادبیات پایداری را بهترین سلاح برای انتقال فرهنگ و مظلومیت ملت ایران به دنیا بر شمرد.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها