فرماندار سلسله:

ضرورت اطلاع‎رسانی دقیق رسانه‎ها پیرامون دستاوردهای انقلاب اسلامی

شریف خسروی گفت: رسانه ها باید دستاوردهای انقلاب را آنگونه که شایسته است نشان دهند تا باعث ایجاد روحیه امید و نشاط در کشور شود.
کد خبر: ۳۲۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳ - 14January 2019

باید اهداف و آرمان های انقلاب را مرور کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد،«شریف خسروی» فرماندار شهرستان سلسله عصر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: رسانه ها چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند، گفت: ما مطالبات به حق مردم را به دیده مثبت می پذیریم و از نظرات مثبت رسانه ها استفاده می‎کنیم.

فرماندار سلسله با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در این ایام و ماه ها که همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است باید در جلسات و همایش‎ها، اهداف و آرمان های انقلاب را مرور کنیم و در راستای آن ها بیش از پیش حرکت کنیم.

خسروی بیان کرد: باید در مخابره اخبار آرامش ایران اسلامی را مدنظر داشته باشیم و نباید فضا را ناامن کنیم و دستاوردهای انقلاب را آنگونه که شایسته است، جلوه دهیم که باعث ایجاد روحیه امید و نشاط در کشور شود.

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم به عنوان یک رسانه عملکرد دولت را برای مردم بازگو کنیم، تصریح کرد: رسانه‎ها باید به گونه ای عمل کنند که دشمنان نظام و انقلاب مجال ضربه زدن به نظام را پیدا نکنند.

فرماندار سلسله  دفاع از مطالبات و خواسته های مردم را وظیفه مسئولین دانست و در پایان خاطر نشان کرد: بیان این مطالبات از طریق رسانه ها و پیگیری آنها از سوی فرماندار و مدیران فرصت خدمتگذاری به مردم است.

انتهای پیام/                 

نظر شما
پربیننده ها