جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

فرهنگ انقلاب اسلامی در حال شکوفایی است

سردار حبیب‎الله توکلی گفت: نظام جمهوری اسلامی روز به روز قدرتمندتر از پیش شده و در عرصه‌های مختلف به موفقیت‌های بسیار بزرگی دست یافته و امروز می‌بینیم که فرهنگ انقلاب اسلامی در حال شکوفایی است.
کد خبر: ۳۲۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۳ - 14January 2019

سربازان همواره در مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی نقش بسیار مهمی داشته‌اندبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، سردار «حبیب الله توکلی» جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز دوشنبه در جمع سربازان آموزشی مرکز آموزش شهید بهشتی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در سخنانی به کلیپ پخش شده اخیر در مورد چند سرباز گروه موزیک یکی از واحدهای نظامی اشاره کرد و اظهار داشت: برخوردی که سردار کمالی پس از انتشار این کلیپ انجام داد، نشان دهنده این بود که فرماندهان نظامی در جمهوری اسلامی ایران در کنار مسائل نظامی به خوبی با مسائل اجتماعی آشنا بوده و مسائل مختلف را در مورد سربازان به خوبی درک می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه اگر این کلیپ در بسیاری از کشورهای دیگر پخشی می شد به احتمال فراوان برخورد قهری با عوامل آن صورت می‌گرفت، گفت: سربازان بیشترین آمار را در جامعه نظامی داشته و نقش بسیار مهمی در ایجاد امنیت و آرامش کشور دارند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه سربازان همواره در مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی نقش بسیار مهمی داشته‌اند چنانکه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن همواره شاهد رشادت‌های سربازان عزیز بوده‌ایم، افزود: دشمن در طول ۴۰ سال گذشته همواره به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته و راه‌های مختلفی را امتحان کرده است.

سردار توکلی، افزود: با این وجود نظام جمهوری اسلامی روز به روز قدرتمندتر از پیش شده و در عرصه‌های مختلف به موفقیت‌های بسیار بزرگی دست یافته است و امروز می‌بینیم که فرهنگ انقلاب اسلامی در حال شکوفایی است.

وی با تاکید بر اینکه امروز همه ما وظیفه داریم با تلاش در عرصه‌های مختلف برای رشد و توسعه ایران اسلامی تلاش کنیم، گفت: سربازان نیز در این راه نقش بسیار پر رنگ و مهمی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار