با صدور پیامی؛

دریادار خانزادی شهادت جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفت

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پی حادثه هواپیمای بویینگ 707 که در آن تعدادی از کارکنان نیروی هوایی ارتش به شهادت رسیدند، پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۲۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳ - 14January 2019

/به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، در پی حادثه هواپیمای بویینگ 707 که در آن تعدادی از کارکنان نیروی هوایی ارتش به درجه رفیع شهادت نایل آمدند، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است :

وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

شهادت اوج کمال انسان و برترین خوبی‎ها و سرچشمه همه فضیلت‎هاست و شهیدان، اسوه‎ها و یادگارهای ارزشمند و ماندگاری هستند که رضای خدا و دعوت بنده ی برگزیده‎اش را برای دفاع از اسلام و میهن اسلامی اجابت کردند. امروز استقلال و عزت ایران رهین مجاهدت شهدا و ایثارگران و استمرار فرهنگ غنی شهادت و ایثار است.

ضمن عرض تسلیت به مناسبت سانحه هواپیمای بویینگ 707 نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، همرزمان و خانواده محترم شهدای این سانحه، از طرف خود و همکارانم در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ از خداوند متعال علو درجات را برای شهدای این سانحه دلخراش و وسعت صبر، صحت و سلامتی، عمر با عزت و عاقبتی نیکو را برای بازماندگان مسئلت دارم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار حسین خانزادی

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار