استاندار مازندران خبر داد؛

افتتاح 1200 واحد مسکن محرومین کمیته امداد در ایام دهه فجر در مازندران

استاندار مازندران از افتتاح بالغ بر 1200 واحد مسکن محرومین توسط کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در ایام دهه فجر در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰ - 14January 2019

افتتاح 1200 واحد مسکن محرومین کمیته امداد در ایام دهه فجربه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان با اشاره به اینکه در چهار دهه از عمر نظام جمهوری اسلامی، در حوزه های مختلف اقدامات بزرگی صورت گرفته که به درستی اطلاع رسانی نشده، اظهار داشت: همه وظیفه داریم در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، مردم را با خدمات و دستاوردهای نظام آشنا کنیم و در این راستا باید از ظرفیت رسانه ها بهتر استفاده کرد.

حسین زادگان با بیان اینکه دشمنان نظام به خیال خام خود هم قسم شدند تا نگذارند جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شود، چرا که آنها شناخت درستی از ملت بزرگ ایران اسلامی ندارد، اظهار داشت: باید با شیوه های هنرمندانه و خلاق، دستاوردهای نظام در جهت امیدآفرینی اطلاع رسانی شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه جشن پیروزی انقلاب در چهلمین سال باید عمومی‎تر برگزار شود، گفت: از همه ظرفیت های دستگاه ها و نهادها، فرهنگی، هنری، تبلیغی و رسانه برای فراگیر کردن جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بهره گیری شود.

حسین زادگان با بیان اینکه ایده‎های نو برای جامعه مخاطب جذابیت دارد، عنوان کرد: نخبگان و صاحبان ایده‎های نو به سازمان‎ها ایده‌پردازی کنند و دستگاه‌ها نیز زمینه را برای نقش آفرینی نخبگان آماده کنند.

وی با اعلام اینکه در ایام دهه فجر امسال بالغ بر 1200 واحد مسکن محرومین توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان افتتاح می شود، گفت: در ایام جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگترین همایش پیاده روی استان برگزار می شود.

حسین زادگان با بیان اینکه خدمات و کارهای زیربنایی باید برای مردم ملموس باشد و جلوه بیرونی داشته باشد، اظهار داشت: برنامه‎های عملکردی دستگاه‌های اجرایی باید رویکرد اجتماعی فرهنگی داشته باشد.

وی از برگزاری جشنواره چلچراغ در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: در این جشنواره از 40 هنرمند شاخص استان تجلیل خواهد شد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب و مطبوعات در ایام جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان برگزار خواهد شد، افزود: همچنین برای عموم مردم، در این ایام در سینماها و مجمتع های فرهنگی استان، فیلم نمایش داده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار