یادداشت/ حجت‌الاسلام علی شیرازی

ضرورت خدمت‌رسانی به مردم

سیاسیون کشور به خود بیایند و خود را بر مردم و خدا مقدم ندانند، منافع شخصی را بر منافع ملی و منافع حزبی را بر منافع کشور مقدم نشمارند و برای کسب رضایت الهی خود را خدمتگزار ملت بدانند و به این ملت مظلوم خیانت نکنند.
کد خبر: ۳۲۷۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ - 15January 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادداشتی نوشت: از آغاز شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون، دشمنان سرسخت ایران اسلامی در صدد بودند تا با بهره گیری از فرصت‌ها و بزرگ کردن مشکلات کشور و ایجاد شبهه در میان مردم و انداختن گناه برخی افراد مقصر به گردن خادمین ملت، بین مردم و مسئولین خدمتگزار فاصله بیندازند و مردم را نسبت به حکومت دینی بدبین کنند.

هدف طراحان و مجریان در این عرصه تغییر باورها، تغییر رفتار‌ها و در نهایت تغییر نظام بود. متأسفانه برخی در داخل نیز با نگاه دشمن همراه شدند و با زر و تزویر، جهل و غفلت و یا برای حفظ و کسب قدرت راه ترسیم شده توسط دشمن را پیمودند تا شاید دنیایشان آباد شود! امروز همانان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تلاش‌اند تا با اثرگذاری بر چشم، گوش و قلب مردم راه شناخت انسان‌ها را سد کنند و با فتنه انگیزی فضا را غبارآلود کنند و از آب گل آلود ماهی دلخواه خود را بگیرند. آنان ابایی ندارند که خط و مشی خود را ایستادگی در برابر روش‌های انقلابی‌ای بدانند که با هدف تغییر کارگزاران انقلابی، تغییر استراتژی نظام و تغییر ساختار نظام دنبال می‌شود.

فتنه گران داخلی با همین نگاه سخن از جنبش اجتماعی سرداده و از تظاهرات سازماندهی شده خیابانی سخن می‌گویند. آنان معتقدند که روش‌های غیرخشونت آمیز جواب نمی‌دهد و باید ارکان اصلی نظام را مورد هجمه جدی قرار داد.

به نام دفاع از جمهوریت، ولایت فقیه را زیر سئوال می‌برند. به نام کارآمد کردن نظام، نظارت استصوابی و انتخابات را مورد خدشه قرار می‌دهند. به نام دفاع از وزارت امور خارجه، سپاه و نیروی قدس را زیر آتش کینه خود قرار می‌دهند. به نام دفاع از ملیت و ملی گرایی، دین را و عزاداری‌ها را و مداحی‌ها را مورد هجوم قرار می‌دهند. به نام دفاع از سرمایه گذاری خارجی، تولید ملی و خودکفایی را زیر سئوال می‌برند. به نام دفاع از قانون، اصول قانون اساسی را زیر سئوال می‌برند. به نام صلح و آشتی، قدرت نظامی کشور را مورد خدشه قرار می‌دهند. به نام امید، ناامیدی تزریق می‌کنند. به نام سیاست دیپلماتیک خارجی و اصلاح سیاست بین المللی و به نام تعامل با جهان، بر عزت ملی و اقتدار ملت ایران می‌تازند. به نام منافع ملی حرف‌های غرب را دیکته می‌کنند. به نام دفاع از دولت، ارکان نظام را زیر شمشیر قلم له می‌کنند. به نام دفاع از مردم مبانی دینی و انقلابی ملت را زیر سئوال می‌برند. به نام بحران زدایی، بحران آفرینی می‌کنند. به نام دفاع از آزادی و نقش مردم، بر علیه نهاد‌های امنیتی کشور فریاد می‌زنند و راه را برای نفوذی‌ها و دگراندیشان و کژ اندیشان و مخالفان داخلی باز می‌کنند.

همین افراد با تزریق یاس و نا امیدی و بدبینی، دائم از شکاف میان مردم و حکومت سخن می‌رانند، به نام دفاع از جلب اعتماد عمومی و گردش آزاد اطلاعات بر صدا وسیما یورش می‌برند. به نام دفاع از حوزه خصوصی افراد و به نام سبک زندگی، به حیاء، عفت و حجاب می‌تازنند و به نام تفاهم و اجماع ملی از مجرم، خائن، جلاد و فتنه گر دفاع می‌کنند.

همین فتنه گران با نام آموزش به دنبال تغییر رفتارند. به نام مشروعیت حاکمیت 2گانه را تجویز می‌کنند تا شاید بتوانند با تبدیل جمهوری اسلامی به نظامی انتخابی، اسلام را از حاکمیت بگیرند و مدل غرب پسند را جایگزین نظام دینی کنند! به یقیین از درون این نگاه به جای نمایندگان مردم، نماینده‌های انتصابی زر و تزویر بیرون می‌آیند، همان‌ها که آمریکا را کعبه آمال خود می‌دانند و به جای خدمت به مردم به سران کاخ سفید خدمت می‌کنند.

غافلان داخلی چشم خود را بر حقایق پیش رو نبندند، گوش هایشان را شنوا کنند، عقل و قلب خود را مورد استفاده قرار دهند، ابزار شناخت و بصیرت خود را به پهنه انسانیت پیوند بزنند و بدانند که دشمنان ملت ایران نه به اصول گرا رحم می‌کند و نه به اصلاح طلب، نه به چپ و نه به راست.

دشمنان جز به نابودی ملت ایران رضایت نمی‌دهند! زن و مرد ایرانی خصوصاً نسل جوان و دیندار بدانند که استکبار جهانی به خون آنان تنشنه است، چشم حق بینی خود را باز کنند و چونان دیروز چه در عصر خمینی کبیر و چه در دوران زعامت خامنه‌ای عزیز همچنان زیر پرچم ولایت سینه بزنیم. چهل سال با ولایت مداری و ولایت پذیری هر طرح دشمن را برهم زدیم، فردا نیز با همین نگاه آینده‌ای زیباتر را رقم خواهیم زد.

سیاسیون کشور به خود بیایند و خود را بر مردم و خدا مقدم ندانند، منافع شخصی را بر منافع ملی و منافع حزبی را بر منافع کشور مقدم نشمارند و برای کسب رضایت الهی خود را خدمتگزار ملت بدانند و به این ملت مظلوم خیانت نکنند. سیاسیون اگر دنیا می‌خواهند به دنبال حفظ قدرت و کسب قدرت راهش خدمت به مردم است. اگر به دنبال عزت و شهرت‌اند، راه همان راه خدمت به مردم و کشور است، راه همان راهی است که اسلام در پیش روی ما قرار داده است، راه همان راهی است که ولایت فقیه ترسیم می‌کند، برخی از مسئولین و احزاب از ولایت فاصله گرفتند، هرگز به اهداف خود نرسیدند. جمهوری اسلامی ایران ماندگار است، اگر از این نظام دینی فاصله بگیریم، مردم ما را طرد می‌کنند. ملت ایران، ملت دینداری هستند و هرگز از دین و ارزش‌ها و مبانی امام و انقلاب فاصله نمی‌گیرند، این مردم بین خادم و خائن فرق می‌گذارند و فتنه خائنین را در نطفه خفه می‌کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها