سردار زارعی در نشست «سرو قامتان صبور»:

توصیه شهدا به حجاب برای نسل آینده بود/ خواسته شهید در هر محفلی تبیین و تبلیغ شود

معاون نیروی انسانی ناجا با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ملت ما مشکل حجاب و ولایت را نداشت و تاکید شهدا بر این دو اصل نشان دهنده افق وسیع و جهان شمول شهدا به باید‌ها و نباید‌ها بوده است، گفت: ما به عنوان میراث‌داران شهدا باید خواسته آن‌ها را مدنظر قرار دهیم.
کد خبر: ۳۲۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ - 15January 2019

توصیه شهدا به حجاب برای نسل آینده بود/ خواسته شهدا در هر محفلی تبیین و تبلیغ شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار محمد زارعی معاون نيروی انسانی ناجا در نشست «سرو قامتان صبور» با اشاره به مطالعه وصیت نامه شهدا، اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند: امام خمینی (ره) توصیه کردند که «مروری بر وصیت‌نامه شهدا داشته باشید.» در اندیشه شهدا چه بود که امام چنین توصیه‌ای می‌کنند؟ این سفارش برای تمام قرون و اعصار است این فرمایش گهربار مسیر را برای ما مشخص می‌کند.

وی ادامه داد: اگر وصیت نامه شهدا را تجزیه و تحلیل کنیم و به طور دقیق مطالعه کنیم همه آنها دربردارنده چند محور اساسی است که در همه شهدا مشترک بوده است؛ توصیه به رعایت حجاب و حمایت از ولایت و پیروی از این خط ارزشمند و نجات بخش از جمله محورهای مشترک در وصیت نامه شهدا است.

معاون نیروی انسانی ناجا با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ملت ما مشکل حجاب و ولایت را نداشت و تاکید شهدا بر این دو اصل نشان دهنده افق وسیع و جهان شمول شهدا به بایدها و نبایدها بوده است، خاطرنشان کرد: بنابراین لازم است ما به عنوان میراث داران شهدا، خواسته آن‌ها را مدنظر قرار دهیم و در جامعه نشر دهیم.

سردار زارعی عنوان کرد: رسالت همسران شهدا یک رسالت زینبی است، پس لازم است در هر محفلی خواسته شهدا تبیین و تبلیغ شود و بهترین سند را عمل کردن به وصیت نامه شهدا قرار دهیم.

وی بیان داشت: در مسیر چهل ساله انقلاب هزینه‌ها و شهدایی که برای آن دادیم مختصر به انقلاب و دفاع مقدس نیست و ریشه هزار و 400 ساله دارد و  و برای تشکیل حکومت شیعه و اجرای احکام الهی، اسلامی ده‌ها هزار نهضت و قیام صورت گرفته تا به انقلاب ما رسیده است و در این خصوص مقام معظم رهبری فرموده‌اند شهدای زیادی برای حفظ انقلاب داده‌ایم و در ازای آن نعمت بزرگ حکومت اسلامی را به دست آوردیم.

سردار زارعی در پایان گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب سنگ اندازی کردند و با دسیسه چینی می‌خواستند مانع تحقق آن شوند که موفق نبودند و در دفاع مقدس مقابله رو در رو را در پیش گرفتند که نظام مقدس جمهوری اسلامی در این برحه نیز سربلند از  دسیسه‌ها و مقابله‌های دشمن بیرون آمدند بنابراین امروزه دشمنان درصددند با تفرقه افکنی و ایجاد روحیه یاس در جامعه به هدف خود برسند. با این حال با رهبری هوشمندانه امام خامنه‌ای عزیز و با همدلی مردم پروژه ناامید سازی دشمن با شکست روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار