امام جمعه خاش:

روح امید را با تشریح دستاورده‌های انقلاب اسلامی در جامعه تزریق کنیم

امام جمعه خاش با بیان اینکه پیشرفت‌های انجام شده در مقاطع علمی، فرهنگی و اجتماعی در عرصه‌های بین‌المللی به وفور دیده می‌شود، گفت: باید تلاش کنیم با استفاده از پیشرفت‌های کنونی روح امید و دلگرمی در جامعه دمیده شود.
کد خبر: ۳۲۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ - 15January 2019

با تشریح دستاورده‌های40 ساله انقلاب اسلامی روح امید و دلگرمی را در جامعه تزریق کنیمبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، جلسه شورای اداری شهرستان خاش با حضور مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حجت‌الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در این جلسه اظهار داشت: مردم در سایه همدلی توانسته‌اند آرمان‌ها و اهداف انقلابیون را پیش برند.

امام جمعه خاش با تاکید بر ضرورت استقامت‌ورزی مردم در برابر ناملایمات جامعه گفت: یکی از نعمات انقلاب و استقامت‌ها رسیدن به استقلال و عدم وابستگی ایران به سایر ملت ها بوده است.

دهقان ادامه داد: تحمیل تحریم‌های بی‌شرمانه و ظالمانه از سوی دشمن صرفا به دلیل استقامت و ایستادگی مردم ایران است تا آنها را از ادامه این حرکت خودجوش بازدارند.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های انجام شده در مقاطع علمی، فرهنگی و اجتماعی در عرصه‌های بین‌المللی به وفور دیده می‌شود گفت: باید تلاش کنیم با استفاده از پیشرفت‌های کنونی روح امید و دلگرمی در جامعه دمیده شود.

امام جمعه خاش تاکید کرد: فعالیت‌ها و خدمات ۴۰ ساله نظام از سوی ادارات شهرستان در قالب بنر و سایر ابزار شفاف‌سازی به سمع و بصر مردم برسد.

مولوی «محمدعلی شهنوازی» امام جمعه اهل سنت خاش نیز ادامه داد: استبکار و دست نشاندگان آن برای ضربه زدن به جامعه بشریت از نهایت علم و دانش خود استفاده میکند.

وی افزود: کشورهای اسلامی در سایه بی‌توجهی و بی‌تفاوتی به تاکیدات اسلام و قرآن بازیچه دست دشمنان قرار گرفته‌اند، اما انقلاب اسلامی نمونه بارز همدلی و اتحاد مسلمین ایران بود.

«حمیدالدین یوسفی» فرماندار خاش نیز در این جلسه تصریح کرد: در سایه همدلی و همبستگی ملت شریف ایران عبور از تنگناها و فشار های اقتصادی محقق خواهد شد.

یوسفی ادامه داد: ایران در گذشته نیازهای اساسی خود را از طریق کشورهای پیشرفته تامین می‌کرد، اما امروز به برکت نظام و انقلاب در زمینه تکنولوژی و تولید همان محصولات رتبه حائز اهمیتی در جهان بدست آورده است.

فرماندار خاش تاکید کرد: با زبان آمار و ارقام در میان افکار عمومی و بدنه مردم دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب را تبلیغ و شفاف سازی کنیم تا بذر یاس و نا امیدی از بین برود.

وی تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا شیرینی جشن ۴۰ سالگی انقلاب را از مردم بگیرد اما با نقش آفرینی و رویکرد نظام و کارگزاران تا کنون ناکام مانده است.

یوسفی تولید اعتماد و هم‌افزایی بین مردم را در گرو اقدامات مدیران و مسئولان دستگاه‌ها دانست و گفت: نیازمند انقلاب و تحول دورنی هستیم تا بتوانیم در برابر  وضع اقتصادی و دشمنان ایستادگی کنیم.

وی معتمدین، علما، ریش‌سفیدان و بزرگان را از عوامل هم‌افزایی در بین مردم عنوان کرد و بیان داشت: تاثیر نفوذ کلامی این افراد میتواند در جامعه کنونی راهگشا و اساسی باشد.

این مسئول تاکید کرد: کمیته‌های ده‌گانه برای اجرای هرچه بهتر ویژه برنامه‌های دهه فجر از اکنون فعال شوند‌ تا با سلیقه و تنوع بهتری نسبت به گذشته جشن‌ها و ویژه برنامه‌ها در سطح شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها