مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری دوره‌های روایت‌گری دفاع مقدس در خراسان جنوبی

حجت الاسلام «علی خوش‌رفتار» گفت: در ۲ دوره قبلی اردو‌های راهیان نور، دوره روایت‌گری و راویان را برای مبلغین این کاروان‌ها برگزار کرده‌ایم و همچنان تصمیم بر برگزاری دوره‌های جدید داریم.
کد خبر: ۳۲۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ - 15January 2019

برگزاری دوره های روایتگری مخصوص مبلغان کاروان های راهیان نوربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «علی خوش‌رفتار» مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی، امروز (سه‌شنبه) در جریان دیدار جمعی از روحانیون مبلغ کاروان‌های راهیان نور با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: نسل فعلی دانش‌آموزان که نسل چهارم انقلاب نامیده می‌شوند، انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده‌اند که در این خصوص بهترین راه آشنایی با راه و سیره شهدا اردوی راهیان نور است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در راستای تاکید بر اهمیت این اردو‌ها چندین مرتبه به این مناطق سفر داشته‌اند و نکاتی کلیدی در این زمینه بیان کرده‌اند.

حجت‌الاسلام خوش‌رفتار با بیان این‌که امیدواریم بتوانیم این عهد و پیمان را بهتر از قبل با شهدا داشته باشیم، گفت: مرکز روایت سیره شهدا در شهرستان «قم» در برگزاری بهتر این اردو‌ها خدماتی ارائه می‌کند.

وی اضافه کرد: در ۲ دوره قبلی اردو‌های راهیان نور، دوره روایت‌گری و راویان را برای مبلغین این کاروان‌ها برگزار کرده‌ایم و همچنان تصمیم بر برگزاری دوره‌های جدید داریم، اما حقیقتا در این زمینه کوتاهی‌هایی کرده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار