سردار سلیمانی:

دشمن در بسیاری از جبهه‌ها شکست خورده است

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه امروز دشمن در بسیاری از جبهه‌ها شکست خورده است، گفت: باید ابزار و امکانات لازم در اختیار نیروی انتظامی باشد تا دشمن از مقابله با ناجا پشیمان شود.
کد خبر: ۳۲۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ - 15January 2019

امروز دشمن در بیشتر جبهه‌ها شکست خورده استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «ایوب سلیمانی» جانشین فرمانده ناجا در چهارمین کمیسیون اجتماعی ناجا با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی مهمترین مجموعه‌ای است که دشمن به دنبال ضربه‌زدن به آن است، اظهار داشت: ناجا با اشراف اطلاعاتی اقدامات شوم دشمن را خنثی کرده است؛ امروز نیروی انتظامی به گفته دوست و دشمن مورد اعتماد و پناهگاه امن مردم است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه امروز دشمن در بسیاری از جبهه‌ها شکست خورده است، اضافه کرد: باید ابزار و امکانات لازم را در اختیار داشته باشیم تا دشمن از مقابله با ناجا پشیمان شود؛ باید همدل و متحد باشیم به گونه‌ای که اگر دشمن یک ضربه به ما زد، 10 ضربه بخورد.

وی حضور ایجابی و قوی نیروی انتظامی در حوزه‌های فرهنگ‌سازی و پاسخ‌گویی را از اولویت‌های اساسی ناجا برشمرد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز در حوزه انتشار خبر، رصد و پاسخ‌گویی اتفاقات خوبی در ناجا افتاده است.

جانشین فرمانده ناجا به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند «نیروی انتظامی ویترین نظام است» اشاره و بیان کرد: بایستی تلاش کنیم تا نیروی انتظامی به بهترین وجه ممکن دیده شود تا ان‌شاءالله بتوانیم اعتماد اجتماعی خود، نظام و سایر نیرو‌های مسلح را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار