جانشین فرمانده سپاه استان فارس:

توانمندی‌های امروز سپاه به برکت خون شهداست

سردار سرتیپ دوم پاسدار «یدالله بوعلی» گفت: اگر امروز سپاه در حوزه‌های مختلف توانمندی دارد به برکت خون شهداست و سپاه امروز در مقابل دشمنان و قدرت جهانی ایستادگی کرده و نقشه‌های آن‌ها را بر آب می‌کند، که این نیز به برکت خون پاک شهیدان است.
کد خبر: ۳۲۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ - 15January 2019

تکریم شهدا عبادت استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «یدالله بوعلی» جانشین فرمانده سپاه «فجر» استان فارس، امروز (سه‌شنبه) در مراسم تکریم از ایثارگری خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس و بزرگداشت شهید «علیرضا هاشم‌نژاد»، با بیان اینکه نام شهیدان نام بزرگی است که در قرآن از آن یاد شده و این نام، نام خداوند است، اظهار داشت: تکریم و بزرگداشت شهدا یک عبادت است که همه ما باید قدر کسانی‌که جان خود را در راه وطن و پاسداری از دین اسلام نثار کردند را بدانیم و با برگزاری مراسم‌های مختلف نام و یاد آن‌ها را در جامعه جاودان کنیم.

جانشین فرمانده سپاه استان فارس بیان داشت: مجالس و مراسم‌هایی که به نام شهدا برپا می‌شود، قطعاً مجالس ارزشمندی است که باید از کسانی که در این راه قدم برمی‌دارند و تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر و از آن‌ها پشتیبانی و حمایت شود.

سردار بوعلی افزود: بزرگی شهدا به روح شهداست و این روح شهدا است که عظمت آن‌ها را در جامعه نشان می‌دهد اگر به قید شهدا احترامی قائل هستیم به عظمت روح آنهاست.

وی تصریع کرد: اگر امروز سپاه در حوزه‌های مختلف توانمندی دارد به برکت خون شهداست و سپاه امروز در مقابل دشمنان و قدرت جهانی ایستادگی کرده و نقشه‌های آن‌ها را بر آب می‌کند، که این نیز به برکت خون پاک شهیدان است.

سردار بوعلی گفت: سپاه در قلب تمامی جامعه ایران و کسانی که دل در گروه دین اسلام دارند قرار دارد و به توانمندی سپاه نیز ملت افتخار می‌کنند و این بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار