فرمانده انتظامی خراسان رضوی با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان دیدار کرد+ تصاویر

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس این استان دیدار کرد.
کد خبر: ۳۲۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ - 15January 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی امروز با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی با سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار تقوی در این دیدار اظهار داشت: باب شهادت بر روی نیروهای مسلح باز است و ایثار و جهاد هم در داخل کشور و هم در مأموریت­‌های برون مرزی ادامه دارد.

وی افزود: اگر چه شاهد جنگ سخت نیستیم و نخواهیم بود و نیروهای مسلح کشورمان نیز به دشمنان اجازه نخواهند داد تا جنگ سختی را بر این کشور تحمیل کنند، اما در تقابل با تفاله­‌های منطقه­‌ای استکبار کماکان درگیر هستیم و امیدواریم شاهد ذلت روز به روز آنها باشیم.

سردار تقوی در پایان ضمن اعلام آمادگی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در راه­‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گفت: این امکان وجود دارد تا آنچه مربوط به ایثار و فداکاری کارکنان نیروی انتظامی در عرصه نرم و سخت است را جمع آوری کنیم تا گوشه‌­ای از زحمات این عزیزان در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی در معرض دید قرار بگیرد.

سردار یوسفعلی‌­زاده نیز در ادامه این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر همراهی و هم­پوشانی بیشتر ناحیه انتظامی خراسان رضوی با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس استان در جهت تقویت شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس استان و راه­‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار