نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد؛

ضرورت مطلع کردن جوانان از فریب رسانه‌ای دشمن

آیت‌الله «مصطفی علما» گفت: مطلع کردن جوانان از فریب رسانه‌ای دشمن امروز وظیفه همه است و باید برای جوانان وضعیت قبل از انقلاب را تشریح و گفت که ایران قبل از انقلاب یک نوکر بی‌اختیار بوده است.
کد خبر: ۳۲۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ - 15January 2019

مطلع کردن جوانان از فریب رسانه‌ای دشمن امروز وظیفه همه استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، امروز (سه‌شنبه) در نشست با مسئول و جمعی از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان، اظهار داشت: در جهان کشورهایی وجود دارد که کمترین منابع طبیعی را در اختیار دارند، اما از کشورهایی که نفت و گاز وسیعی دارند بسیار جلوتر هستند و پیشرفت زیادی کرده‌‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، این پیشرفت‌ها را حاصل تربیت صحیح نیروی انسانی دانست و تصریح کرد: همین موضوع از هر ثروتی بالاتر است.

وی با بیان اینکه ثروت اصلی هر کشوری جوانان و نوجوانان هستند، گفت: ما نیز باید با تربیت اسلامی بتوانیم جوانان خود را طوری تربیت کنیم که کشور ایران را در آینده نزدیک به قله‌های پیشرفت و ترقی در عین حفظ ارزش‌ها هدایت کنند.

آیت‌الله علما با بیان این‌که مطلع کردن جوانان از فریب رسانه‌ای دشمن امروز وظیفه همه است، ادامه داد: باید برای جوانان وضعیت قبل از انقلاب را تشریح و گفت که ایران قبل از انقلاب یک نوکر بی‌اختیار بوده است.

وی با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت مستقل و تاثیرگذار در منطقه و جهان تبدیل شده است که در سال‌های اخیر دیدیم که نه‌تنها دیگر اثری از اطاعت از آمریکا و دیگر مستکبران جهانی وجود ندارد، بلکه برنامه‌های شوم آمریکا را از جمله داعش به نابودی می‌کشاند و دلیل اصلی عصبانیت آن‌ها از ما نیز همین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار