معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران:

نیروی انتظامی موظف به تامین امنیت فیزیکی و روانی مردم است

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران گفت: نیروی انتظامی با استفاده از تمامی طرفیت‌ها موظف به تامین امنیت فیزیکی و روانی مردم است.
کد خبر: ۳۲۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ - 15January 2019

نیروی انتظامی موظف به تامین امنیت فیزیکی و روانی مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «مسعود تقدیسی لاریجانی» معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران امروز در نشست با خبرنگاران استان که به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی با استفاده از تمامی طرفیت ها موظف به تامین امنیت فیزیکی و روانی مردم است.

این مسئول خواهان بهره‌گیری از ظرفیت‌های محلات، مساجد، نخبگان و شهروندان در تولید امنیت شد و ادامه داد: هنر نیروی انتظامی آن است که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردم، اعتماد‌سازی کند و با کمک اصحاب رسانه و فرهیختگان باید تصویری دلنشین و هویتی مقتدر از سیمای پلیس ترسیم کنیم.

معاون اجتماعی انتظامی مازندران، یکی از رسالت‌های اصحاب رسانه را امیدآفرینی و امیدبخشی عنوان کرد و گفت: با توجه به جنگ نرم، کوچکترین تجاوز به حقوق فردی و گروهی بازتاب جهانی خواهد داشت و برخی کشورها تمایل دارند، کشور ایران را در زمینه تامین امنیت ناکارآمد جلوه دهند.

وی رسالت رسانه‌ها را با توجه به شرافت و اخلاق حرفه ای مهم دانست و گفت: متاسفانه آستانه تحمل در استان مازندران پایین است و مردم زود از کوره درمی روند و باید نسبت به این مسئله مدیریت داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه استانداردهای جهانی برای حضور فیزیکی پلیس و دسترسی آسان شهروندان به ازای هر ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر یک ایستگاه پلیس است، افزود: نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی مطالبات مردم باشد، از این رو مشارکت مردمی در این حوزه امری لازم است.

وی یادآور شد: در قانون آیین دادرسی جدید قانونگذار به شهروندان اجازه برخورد با جرایم مشهود را داده و خرده فرهنگ غلط باید در جامعه تغییر یابد.

تقدیسی‌لاریجانی با عنوان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا شکل زندگی و باورهای مردم را تغییر دهند و ناامیدی را ترویج کنند، ادامه داد: متاسفانه باورهای جوانان به طریقی در حال تغییر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار