فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله (عج) شیراز خبر داد؛

اجرای نمایش تله‌تئاتر «جهان بانو» در مدارس و مجامع شیراز

«محمدجعفر دوستدار» با بیان این‌که نمایش تله‌تئاتر «جهان بانو» در مدارس و دیگر مکان‌های شهر شیراز اجرا می‌شود، گفت: این برنامه بر اساس نیاز‌ها و چالش‌های جدید جامعه اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ - 15January 2019

نمایش«جهان بانو» در شیراز به روی صحنه می‌رودبه گزارش دفاع پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «محمدجعفر دوستدار» فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله (عج) شیراز، امروز (سه‌شنبه) از اجرای نمایش تله‌تئاتر «جهان بانو» در مدارس و مجامع این کلان‌شهر خبر داد و اظهار داشت: این برنامه بر اساس نیاز‌ها و چالش‌های جدید جامعه اجرا می‌شود.

وی افزود: امروز باید با رصد نیاز‌های واقعی نسل جوان خصوصاً جوانان و نوجوانان، متناسب با آن‌ها در مقابل برنامه‌های دشمنان برای جامعه برنامه‌ریزی داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله (عج) شیراز اظهار کرد: این تله‌تئاتر تاکنون در سطح مدارس و مجامع شهر، نزدیک به ۵۰ بار به روی صحنه رفته است و تا پایان سال نیز این کار ادامه خواهد داشت.

دوستدار یادآور شد: اکران جهان بانو توسط گروه جهادی «حنین» از گروه‌های تخصصی در حوزه زنان تولید شده است که مهم‌ترین پیامد این کار ارائه تفاوت نگاه ادیان به زن در مقایسه با اسلام است.

وی بیان کرد: از مهم‌ترین نکات این برنامه، برگزاری جلسه آزاد پرسش و پاسخ در حوزه زنان در کنار نمایش تله‌تئاتر «جهان بانو» با حضور کارشناسان این حوزه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار