مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

وحدت مهمترين عامل ماندگاری نظام است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: وحدت مهمترين رمز پيروزی انقلاب و رمز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران است.
کد خبر: ۳۲۷۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ - 15January 2019

وحدت مهمترين عامل ماندگاری نظام استبه گزارش دفاع پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در اجتماع بزرگ خانواده‌های شهدا و ايثارگران شهرستان «رشتخوار» که در تالار شهید آوینی اين شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: هر ساله دشمنان اسلام و انقلاب، از آبان تا بهمن ماه برای اينكه مردم ما را از تعظيم شعائر الهی مايوس كند، فشارهای اقتصادی و فرهنگی خود را بيشتر می‌كنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نيز به همين شكل بود و هرگاه به ايام الله 22 بهمن و سالروز پيروزی انقلاب نزديك می‌شديم، ارتش بعث عراق بمباران‌های خود بر روی شهرهای ایران اسلامی افزايش می‌داد تا به اين صورت بتواند مردم را از آرمان‌های خود و رهبری دور كند.

معصومی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تمام نقشه‌های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را نقش بر آب می­‌کند.

وی گفت: شهدا مهمترين رمز پيروزی انقلاب بودند و وحدت مهمترين رمز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران است.

این مراسم با حضور باشکوه خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان، «حسن فتحی‌­نیا» مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران، جمعی از معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی و مسئولین محلی برگزار شد.

شهرستان «رشتخوار» 82 شهيد، 300 جانباز و 19 آزاده تقديم نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران كرده است.

انتهاي پيام/

نظر شما
پربیننده ها