پیام تسلیت سازمان حفظ آثار ارتش درپی شهادت کارکنان نهاجا

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در پیامی شهادت جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۲۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ - 15January 2019

پیام تسلیت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتشبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، درپیام تسلیت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش  آمده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس و پس از آن در دوران اقتدار ایران اسلامی، در جهادی شبانه روزی برای اعتلای این نظام مقدس از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و حماسه‌ها آفرید و این حماسه‌ها در هر برهه‌ای که نیاز به حضور رزمندگان خدوم اش باشد همچنان ادامه دارد.

راهی روشن و پر افتخار که اکنون در صحنه نبرد با هجمه‌های دشمن که با حربه هجوم اقتصادی و هدف قرار دادن ملت سربلند ایران بروز و ظهور پیدا کرده است، مردم یاری و دفاع در برابر فتنه استکبار، همان جهادی ست که ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته با ایثار و از خودگذشتگی، خویش را در آن سهیم می داند.

شهیدان گرانقدر سانحه هوایی که برای مردم یاری، به فیض عظیم شهادت نایل شدند از جمله این عزیزان‌اند که در عین گمنامی در خط مقدم جهادند.

سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران شهادت این غیور مردان را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی، ملت عزیز ایران اسلامی، همسنگران و خانواده گرانقدر آنان تبریک، و ضایعه فقدانشان را تسلیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار