مسئول بسیج رسانه استان لرستان:

هزینه نکردن در کار رسانه‌ای موجب شکست خواهد شد

رضا مریدی اصل گفت: کار رسانه‌ای نیازمند هزینه کردن و حمایت‌های مالی است و اگر در این زمینه هزینه نکنیم، در جنگ رسانه‌ای شکست می‌خوریم.
کد خبر: ۳۲۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ - 16January 2019

«رضا مریدی اصل» مسئول بسیج رسانه استان لرستان در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در این استان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با بیان این‌که دشمنان ما امروزه از رسانه به‌عنوان یک ابزار جنگی علیه ما استفاده می‌کنند، اظهار داشت: دشمنان و رسانه‌های معاند قصدشان کمرنگ جلوه دادن دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که اصحاب رسانه ما باید دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب را به خوبی معرفی کنند.

مریدی اصل با اشاره به اینکه توانمندی کشور ما در حوزه دفاعی روز به روز در حال افزایش است، عنوان کرد: خبرنگاران می‌توانند بررسی و مقایسه توانمندی دفاعی کشورمان را در سه مقطع قبل از انقلاب، زمان انقلاب و بعد از انقلاب، موضوع گزارش خبری خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: طبق استاندار‌های جهانی، ایران جزو ۱۳ کشور قدرتمند جهان و چهارمین قدرت دریایی جهان است؛ در حالی که قبل از انقلاب ما هیچ تولید سلاحی نداشتیم و تمام تسحیلات و تجهیزات کشور ما وادراتی بود.

مسئول بسیج رسانه لرستان ادامه داد: امروزه واردات تجهیزات نظامی درکشور ما ۱۴ برابر کاهش پیدا کرده است که این نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی در این زمینه به دستاورد‌های خوبی رسیده است.

اگر هزینه نکنیم در جنگ رسانه‌ای شکست می‌خوریم

مریدی اصل با اشاره به اهمیت و ارزش کار خبرنگاری، خاطرنشان کرد: رسانه‌های ما باید دوربین مداربسته مدیران و مسئولین باشند و مدیران ما نباید برای انجام هر کاری ایمن باشند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران می‌توانند اشتباهات و نقاط ضعف مدیران و حرف دل مردم را به گوش مسئولین رده بالای مملکت برسانند و با انتقادات سازنده، از آن‌ها بخواهند که نقاط ضعف حوزه کاری خودشان را بررسی کنند.

مسئول بسیج رسانه لرستان یکی از اهداف بسیج رسانه را برقراری تعامل بین همه رسانه‌ها دانست و گفت: تمام اصحاب رسانه با هر دیدگاه فکری می‌تواند با برقراری ارتباط کاری و حضور درهیئت‌های اندیشه‌ورزی، تعامل خوبی با هم برقرار کنند.

مریدی اصل از ساخت نرم‌افزار خبری در آینده نزدیک خبر داد و افزود: بسیج رسانه لرستان برای ساخت نرم‌افزار خبری اقداماتی انجام داده است که با ساخت این نرم‌افزار، هر خبرگزاری یا پایگاه خبری یا نشریات مکتوب حتی کانال‌های تلگرامی بتوانند مطالب‌شان را در این نرم‌افزار درج کنند.

وی اظهار داشت: کار رسانه‌ای نیازمند هزینه کردن و حمایت‌های مالی است و اگر در این زمینه هزینه نکنیم، در جنگ رسانه‌ای شکست می‌خوریم.

مسئول بسیج رسانه لرستان خاطرنشان کرد: خبرگزاری دفاع مقدس خبرگزاری ارزشی و انقلابی است که ظرفیت توسعه و پیشرفت دارد و تخصصی بودن این خبرگزاری، این مزیت را دارد که خبرنگاران این عرصه، روی یک موضوع خاص تمرکز داشته باشند که این خود باعث بالا رفتن کیفیت کار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها