رئیس سازمان بسیج هنرمندان لرستان:

شناخت استعدادهای برتر از اهداف جشنواره سرودهای حماسی است

«فریدون کریمی والا» گفت: تغییر در موازنه عرصه موسیقی و شناخت استعدادهای برتر در بحث سرود و موسیقی از اهداف برگزاری جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی است.
کد خبر: ۳۲۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ - 15January 2019

شناخت استعدادهای برتر از اهداف  جشنواره سرودهای حماسی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «فریدون کریمی والا» رئیس سازمان بسیج هنرمندان لرستان، امروز (سه شنبه) در افتتاحیه چهارمین جشنواره سراسری سرودهای حماسی و آواهای انقلابی که در سالن آمفی تئاتر حوزه هنری لرستان بر گزارشد، اظهار داشت: جشنواره سرود های حماسی و آوا های انقلابی در سه بخش حمایتی، رقابتی و اجراهای موسیقی انقلاب برگزار می شود

 وی گفت: این جشنواره تا  27 دی ماه به میزبانی لرستان برگزار خواهد شد و تا کنون 400 اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است.

کریمی والا از  قابل اجرا  بودن 17 اثر در روز پایانی جشنواره خبر داد و افزود: این آثار بعدازظهر  در طی روز های 25 و 26 دی ماه در سالن بانک صادرات خرم آباد به اجرا درمی آیند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان لرستان  تصریح کرد: خواننده های ملی مطرح به این جشنواره دعوت شده اند و خواننده های محلی موثر و صاحب اثر فاخر نیز در جشنواره حضور دارند و آثار ماندگار خود را اجرا خواهند کرد.

 وی خاطر نشان کرد: تغییر در موازنه عرصه موسیقی و شناخت استعدادهای  برتر در بحث سرود و موسیقی از اهداف برگزاری جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی است.

کریمی والا حمایت آگاهانه و علمی از آثاری که در زمینه انقلاب تولید می شوند و تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب در این رابطه را از دیگر اهداف جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی  برشمرد و یاد آورشد: در اختتامیه این جشنواره  17 تندیس و لوح سپاس تقدیم آثار شرکت کننده در بخش رقابتی جشنواره می شود و در بخش رقابتی  3 اثر ماندگار و برتر تولید شده به صورت ویژه حمایت می شوند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان لرستان  در پایان با اشاره به اینکه آرامش  و امنیت کنونی کشورمان حاصل از جانگذشتگی و ایثار شهدا است، گفت: مراسم ویژه تجلیل از خانواده های شهدای هنرمند و مدافع حرم به عنوان نقش آفرینان اصلی صحنه انقلاب در روز اختتامیه این جشنواره جز برنامه های پیش بینی شده ماست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار