فرماندار کوهدشت:

اولین جلسه ستاد دهه فجر کوهدشت با تشکیل 12 کمیته برگزار می شود

«محمد رضا آزاد بخت» گفت: اولین جلسه ستاد دهه فجر در شهرستان کوهدشت به ریاست حجت‌الاسلام «طهماسبی» امام‌ جمعه این شهرستان، با تشکیل 12 کمیته برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱ - 15January 2019

اولین جلسه ستاد دهه فجر کوهدشت با تشکیل 12 کمیته برگزار می شودبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، «محمدرضا آزادبخت» عصر امروز در همایش تجلیل از دانش‌آموزان برتر سی‌ و ششمین جشنواره مسابقات قرآن، عترت، فرهنگی و هنری این شهرستان که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: هرچه آموزش‌ و پرورش در زمنیه امور فرهنگی فعالیت داشته باشد در آینده و سربلندی کشور نقش دارد.

وی افزود: هرچه ما بتوانیم به قرآن نزدیک‌تر شویم به همان میزان از رذایل و پستی‌ها نیز دور می‌شویم، همین مسئله وظیفه فرهنگیان و معلمان پرورشی را در سطح آموزش‌وپرورش سنگینتر می‌کند.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: اولین جلسه ستاد دهه فجر در این شهرستان به ریاست حجت‌الاسلام طهماسبی امام‌جمعه کوهدشت با تشکیل 12کمیته برگزار شد، به‌همین مناسبت ستادی داخلی‌ نیز در آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود و باید امور پرورشی به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

وی بیان کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در رشد و تبلور جمهوری اسلامی است، امیدواریم هم‌چنان که کشور در امور زیربنایی موفق بوده در پرورش نسل جدید و دانش‌آموزان نیز موفق باشد، هرچه برای دانش‌آموزان که نسل جدید جامعه هستند، هزینه انجام شود سرمایه‌گذاری برای آینده کشور را در پی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار