به همت جامعه ایمانی مشعر؛

اختتامیه هفتمین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت برگزار می‌شود

اختتامیه هفتمین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیات با سخنران نادرطالب‌زاده، شعرخوانی سید محمدجواد شرافت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳ - 15January 2019

اختتامیه هفتمین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت برگزار می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، حجت الاسلام رنجبر دبیر این سوگواره، از برگزاری این مراسم در روز جمعه 28 دیماه از ساعت 9 الی 12 در نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در دوره هفتم، در بخش عکس بیش از 4500 اثر و در بخش پوستر بیش از 822 اثر به دبیرخانه سوگواره ارسال شده، افزود: داوری آثار واصله با حضور اساتید مطرح و به نام هر رشته، همچون سیدعباس میرهاشمی، علی اصغر داودآبادی فراهانی، سید احسان باقری و... در بخش عکس و محمد علی کشاورزی، مسعود نجابتی، هادی معزی و... در بخش پوستربرگزار و نفرات برگزیده هر بخش معرفی شدند.

همچنین دبیر سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیات اعلام کرد که با نظر داوران محترم سوگواره، ۶۹ اثر در بخش تک عکس، 6 عکس در بخش عکس‌های قدیمی و 4 مجموعه دربخش مجموعه عکس و 33 اثر نیز در بخش پوستر شایسته نشر در کتاب هفتمین سوگواره‌های عاشورایی عکس و پوستر هیات، شناخته شدند.

لازم به ذکر است که این سوگواره‌ها با هدف تشویق و ارتقا سطح هنرمندان هیاتی برگزار می‌ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار