پیام تسلیت رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان «محمدنیا»

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان «محمدجواد و محمود محمدنیا» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۲۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ - 16January 2019

پیام تسلیت رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی بمناسبت درگذشت پدر شهیدان «محمدجواد و محمود محمدنیا»به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام «جعفری» رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان گرانقدر «محمدجواد و محمود محمدنیا» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

درگذشت مرحوم حاج «رضا محمدنیا» پدر والامقام شهیدان «محمدجواد و محمود محمدنیا» موجب تاثر و تالم علم اینجانب و همکاران قضایی و اداری دادگستری کل استان و مردم شریف، مومن و شهیدپرور آن خطه شد.

ارتحال این عبد صالح خدا را که با پیروی از مکتب نورانی اسلام عزیز دو فرزند برومندش را نثار انقلاب اسلامی کرده، به خانواده معزز ایشان و اهالی محترم شهرستان گرمه تسلیت گفته و برای آن مرحوم، رحمت الهی را مسئلت می‌‌نمایم و امیدوارم خداوند متعال آن عزیز سفر کرده را با اولیای الهی همنشین و با فرزندان شهیدش محشور گرداند.

پدر شهیدان والامقام «محمدنیا» از شهدای شهرستان گرمه استان خراسان شمالی براثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

سردار «محمدجواد محمدنیا» در یکم اسفند 1362 در جزیره مجنون و «محمود محمدنیا» در تاریخ 19 دی 1365 در شلمچه به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار