نامه یک دوست به بسیجی شهید عبدالحمید عابدی (۶)/ حضور در جبهه آرزوی من است

«محمداسماعیل ژاله» در نامه خود به بسیجی شهید «عبدالحمید عابدی» آورده است: «دلم با شما است و امیدوارم که من هم یک روزی به جبهه بیایم و البته ببینم که در سه ماه تعطیلی می‌توانم یا نه».
کد خبر: ۳۲۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 17January 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید مفقودالاثر «عبدالحمید» در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۴۴ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۲۲ مهر ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۱ در منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه یک دوست به بسیجی شهید عبدالحمید عابدی (۶)/  حضور در جبهه آرزوی من است

تصاویر نامه یک دوست به بسیجی شهید«عبدالحمید عابدی»

نامه یک دوست به بسیجی شهید عبدالحمید عابدی (۶)/  حضور در جبهه آرزوی من است

نامه یک دوست به بسیجی شهید عبدالحمید عابدی (۶)/  حضور در جبهه آرزوی من است

متن نامه‌ای را که از یک دوست به این شهید والامقام نوشته شده است، در ادامه می‌خوانید:

«خدمت برادرم حمید عابدی سلام عرض می‌کنم

و پس از تقدیم عرض سلام امیدوارم که حال شریف خوب بوده باشد و اگر خبری از راه لطف مرحمت جویای از حال اینجانب برادر خود اسماعیل را خواسته باشید الحمدالله به دعا گوی شما مشغول می‌باشم و امیدوارم که دیدار‌ها تازه گردد.

باری عرض می‌شود که حال شما چطور است. امیدوارم که خوب باشید، چون هر کس که مانند شما داوطلبی به جبهه برود باید هم حال او خوب باشد و امیدوارم که هیچگونه ملالی هم در بین نباشد و امیدوارم که حسابی با صدام کافر بجنگید و خلاصه درسی به او بدهید که دیگر اینجور غلط‌ها نکند و خوب هرچند من پیش شما نیستم، ولی دلم با شما است و امیدوارم که من هم یک روزی به جبهه بیایم و البته ببینم که در سه ماه تعطیلی می‌توانم یا نه.

سعی خودم را می‌کنم و شما اگر برای من نامه می‌نویسید و در مورد من که می‌خواهم به جبهه بیایم یا نه چیزی نگوید.

من خودم به پدر و مادرم می‌گویم و سعی می‌کنم که راضی‌شان کنم؛ و در نامه خود از وضع آنجا برایم صحبت کنید و همین‌طور از وضع خودتان و سربازان دیگر برایم صحبت کنید.

و در ضمن اگر برایم نامه می‌نویسی روی پاکت نامه بنویس برسد به دست اسماعیل که دیگر کسی جز من نامه را نخواند. دیگر بیشتر از این سر شما را درد نمی‌آورم. تمام دوستان برای شما سلام می‌رسانند.

دیگر عرضی ندارم به جز سلامتی شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

محمد اسماعیل ژاله
۱۳۵۹/۱۲/۵»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار