برگزاری کنگره ی 17 هزار شهید ترور در شهریورماه

برگزاری نخستین کنگره ی بین المللی 17000 شهید ترور یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که می تواند تشان دهد ایران خود یک قربانی ترور است.
کد خبر: ۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹ - 05June 2013

برگزاری کنگره ی 17 هزار شهید ترور در شهریورماه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، از ابتدای انقلاب تا کنون تعداد زیادی از شهروندان کشور به دلایل متعددی قربانی موضوعی به نام ترور شده اند. از ترورهای کورکورانه منافقین، سازمان مجاهدین وغیره گرفته تا ترورهایی که گروه های ضد انقلاب در کشور انجام داده اند.

طبق آمار حدود 17000 نفر در کشور قربانی ترور بوده اند. با نگاهی متفاوت به موضوع ترور در کشور می توان به واقعیت های جالب اما تلخ دست یافت. از این رو، بنیادی به نام هابیلیان، در کشور در حال فعالیت می باشد که پیگیر این ترورها در جوامع بین المللی و داخلی بوده است.

یکی از کارهایی که این بنیاد در کشور انجام می دهد برگزاری کنگره ای با موضوع تروریسم در کشور است.  این کنگره با هدف بررسی پرونده تروریسم در ایران پس از انقلاب اسلامی و تجلیل از خانوادههای معظم شهدای ترور کشور، همزمان با روز ملی مبارزه با تروریسم و سالگرد سالگرد تروریستی انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت، شهیدان رجایی و باهنر، در مراکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می گردد.

همچنین قرار است نخستین کنگره 17 هزار شهید ترور در  شهریور ماه سال جاری همزمان با روز ملی مبارزه با تروریسم با حضور متفکرین و پژوهشگران داخلی و خارجی و همکاری اندیشکده ها و پژوهشگاه ها، از مقالات برتر در موضوع شهدای ترور در مرکز همایش بین المللی صدا و سیما تجلیل به عمل آید.

 علاقه مندان و صاحب نظران می توانند جهت ارسال مقالات و دریافت اطلاعات تکمیلی به وب سایت کنگره ی 17000 شهید ترور مراجعه نمایند.   

نظر شما
پربیننده ها