نامه بسیجی شهید عبدالحمید عابدی (۷) / حمله بزرگی در راه است

بسیجی شهید «عبدالحمید عابدی» در نامه خود آورده است: «در آینده نزدیک حمله‌ای بزرگ از جبهه‌های غرب آغاز می‌شود که امیدوارم خدا سعادت این را به ما بدهد که در این حمله بزرگ شرکت کنیم».
کد خبر: ۳۲۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 18January 2019

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید مفقودالاثر «عبدالحمید» در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۳۴۴ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۲۲ مهر ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۱ در منطقه شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نامه بسیجی شهید عبدالحمید عابدی (۸)/ حمله بزرگی در راه است

تصویر نامه بسیجی شهید«عبدالحمید عابدی»

نامه بسیجی شهید عبدالحمید عابدی (۸)/ حمله بزرگی در راه است

متن نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللّه مَعَ الصَّابِرِینَ (همانا خداوند با صابرین است).
پس از عرض سلام امیدوارم که حالتان خوب باشد و نگران من نباشید الحمدالله در اینجا کویته خیلی کویته منظورم از این جمله اینکه خیلی اینجا وضع خوب است.

ما در سومار مستقر هستم که در غرب کشور واقع است. خوب حال بچه‌ها چطور است. امیدوارم که همه در گلزار شکوفای میهن اسلامی در پناه قادر متعال همیشه ثابت قدم و استوار باشند. راستی سلام گرم مرا به برادر عزیزم جهان برسانید و از حالشان جویا باشید.

به خاله عزیزم رباب سلام برسانید و به او بگویید آش برای من بپزد و شما هم یک شکمی از غذا در بیاورید.

خوب سرتان را درد آوردم و و این را بگویم که در آینده نزدیک حمله‌ای بزرگ از جبهه‌های غرب آغاز می‌شود که امیدوارم خدا سعادت این را به ما بدهد که در این حمله بزرگ شرکت کنیم (به خسرو میر حاج امیری سلام برسانید و بگویید که در فکرش  هستم)

راستی حبیب الله که او شب با خسرو با هم آمدند در خانه‌مان اینجا با هم هستیم و اگر خدا خواست دو تایی شهید می‌شویم و ناراحت ما نشوید.

اگر خدا بخواهد ۳ ماه دیگر به خدمتتان می‌رسم و از نزدیک دستتان را می‌بوسم و برای مجید این پیام را دارم که راه مرا ادامه دهد و طیبه هم درسش را بخواند. منصوره جان که مامان را اذیت نکند. خوب دیگر عرضی ندارم به جز دوری شما ناراحت نباشید. مثل همیشه می‌بخشید بد خط نوشتم خطم خوب نیست (ناخوانا) هستم.
خداحافظ

حمید عابدی»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار