نصیری خبر داد؛

تصویب اساسنامه سمن «سروقامتان صبور» در مجمع عمومی موسس

همسر شهید قلی‌زاده از تصویب اساسنامه سازمان مردم نهاد همسران شهدا مشتمل بر سه فصل، 43 ماده و 35 تبصره در مجمع عمومی موسس خبر داد.
کد خبر: ۳۲۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ - 16January 2019

تصویب اساس نامه سازمان مردم نهاد «سروقامتان صبور» در مجمع عمومی موسسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، اقلیمه نصیری، همسر سرلشکر شهید شفیع قلی‌زاده از نیروی زمینی ارتش و خواهر شهید جهان نصیری، در نشست «سرو قامتان صبور» که روز گذشته برگزار شد، از تصویب اساسنامه سازمان مردم نهاد همسران شهدا سروقامتان صبور، مشتمل بر سه فصل و 43 ماده و 35 تبصره طی نشستی در مجمع عمومی موسس خبر داد و آن را به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دولت معرفی کرد.

وی خاطر نشان کرد: این سازمان‌ها نظام پنهان ارتقای سلامت جامعه هستند که به صورت داوطلب و مستقل از دولت بوده و در عين غيرانتفاعي بودن، در خدمت مردم هستند و به همين دليل، صداي مردم ناميده می‌شوند.

نصیری در ادامه بر ضرورت الگوسازی و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر مبنای سبک زندگی مادران، همسران و خواهران شهدا تاکید کرد و گفت: اگر ایثار، شهادت صبر و استقامت این شیرنان ایران زمین نبود خدا می دانست که چه بر سر ما می‌آمد.

وی گفت: برای مردی که قصد رفتن دارد، نقش همسر بسیار موثر است. اینکه آن زن پشت اهداف مردش بایستد و در نبود او محافظ زندگی اش باشد و تربیت فرزندانش را در همان مسیر به دوش بگیرد بسسار مهم است. همسر شهید همانند مردش جهاد می کند  و به فرزندانش درس ایثار و از خودگذشتگی می دهد و با وجود تمام آسیب های اجتماعی خود و فرزندانش را مصون و عفیف نگاه می دارد. اینها همه اش جهاد در میدان زندگی است.

بر اساس این گزارش، در این نشست که به همت سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس و با همکاری ناجا برگزار شد ضمن تجلیل از 70 همسر شهید (انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و نظم و امنیت) هر کدام از همسران شهدای شاخص از جمله همسر شهید باکری، همسر شهید علی اقبالی دوگاهه،  همسر سردار شهید کشمیری و همچنین همسر شهید عروجی و ...  به بیان خاطرات خود پرداختند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها