پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پی شهادت مرزبان ارتش

حجت الاسلام «سیدعلیرضا عبادی» به مناسبت شهادت یکی از سربازان مرزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۲۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ - 16January 2019

امام جمعه بیرجند شهادت شهید «محسن مشرقی» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، به مناسبت شهادت «محسن مشرقی» از سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام حجت‌الاسلام «سید علیرضا عبادی» بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دریافت خبر شهادت «محسن مشرقی» از سربازان خدوم و جان بر کف ارتش جمهوری اسلامی ایران در حین انجام وظیفه در اثر برخورد با مین‌های جامانده از جنگ تحمیلی در منطقه «قصرشیرین» استان کرمانشاه، موجب تأثر و تألم خاطر اینجانب گردید.

با پاسداشت یاد و نام همه شهدای والامقام، به‌ویژه شهدای مرزبان میهن اسلامی، شهادت این سرباز سرافراز را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و خانواده محترم ایشان و مردم شهیدپرور شهر «خضری دشت بیاض» و استان خراسان جنوبی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال، صبر و اجر برای خانواده و غفران واسعه برای روح این شهید مسألت دارم.

سید علیرضا عبادی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند

۲۶ دی‌ماه ۱۳۹۷

خاطرنشان می‌شود؛ شهید «محسن مشرقی» اهل روستای «علی زنگی» از توابع «خضری دشت بیاض» بخش «نیم بلوک» است که روز دوشنبه ۲۴ دی‌ماه حین پاسداری از نقاط صفر مرزی منطقه «خانلیلی» شهرستان «قصر شیرین» از توابع استان «کرمانشاه»، بر اثر انفجار مین‌های به جای مانده از زمان جنگ تحمیلی، در سن ۱۸ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار