برگزاری مراسم سالروز عملیات کربلای 5 در زاهدان

مراسم سالروز عملیات کربلای 5 با حضور خانواده معزز شهدا، پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت در دفاع مقدس و مسئولان استانی در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸ - 16January 2019

برگزاری مراسم سالروز عملیات کربلای 5 در زاهدانبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شهدای دفاع مقدس برای پاسداری از انقلاب اسلامی گوش به فرمان امام خمینی (ره) بودند و در این زمان هم تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری، راه گشای کشور در برابر دشمنان است.

وی افزود: دشمنان انقلاب بدانند که پرچم اسلام ناب محمدی(ص) برای همیشه در جهان برافراشته می‌ماند.

این مسئول بیان داشت: امروز راه شهدا راه امام و فرامین امام جاری است و در همه ابعاد دشمن تلاش می‌کند تا انقلاب را از مسیر خود منحرف کند. تبعیت از ولی امر مسلمین  مقام معظم رهبری چراغ راه هدایت است.

«علی دارابی»معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما کشور افزود: بعد از جنگ جهانی دوم سران کشورهای فاتح بدون اینکه پادشاه ایران را خبر کنند در ایران جلسه گذاشتند و در مورد ایران تصمیم‌گیری کردند.

وی ادامه داد: اما امروز به برکت همین شهیدان، شهیدانی که در زمان خودشان پیشتاز بودند و دشمن از نامشان وحشت می‌کرد فضای فکری ‌ و آرمان‌های آنها جامعه را به جلو می‌برد، در تمام معادلات جهانی بدون حضور ایران تصمیم‌گیری نمی‌شود.

دارابی گفت: اگر امروز ما این عزت و امنیت و آبادانی را داریم مدیون فرزندان عزیز این مرز و بوم هستیم و البته وظیفه ما بسیار سنگین و رسالت ما بس دشوار است.

در این مراسم 8 کتاب دفاع مقدس و 2 کتاب صوتی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار