طی پیامی؛

سردار کارگر عروج افتخارآمیز تعدادی از کارکنان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس در پیامی حادثه‌ تلخ سقوط هواپیمای حامل کارکنان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۲۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ - 16January 2019

سردار کارگر عروج افتخارآمیز تعدادی از کارکنان نیروی هوایی ارتش را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در پیامی حادثه‌ تلخ سقوط هواپیمای حامل کارکنان نیروی هوایی ارتش را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح ذیل است:

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

برادر ارجمند امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی

فرهنگ ایثار، همواره تقویت کننده عزم راسخ و استوار فرزندان با بصیرت و برومند ایران اسلامی و الهام‌بخش هویت دینی و ملی ما بوده است.

حادثه و ضایعه تلخ و دردناک از دست دادن جمعی از پرسنل خدوم نیروی هوایی ارتش در حین خدمت‌رسانی و مردم‌یاری به هم‌میهنان در پی سانحه سقوط هواپیمای 707 ارتش، قلوب ملت شهیدپرور و قدرشناس ایران اسلامی و به ویژه مجموعه نیرو‌های مسلح را جریحه‌دار نمود.

اینجانب عروج افتخارآمیز این دلیرمردان آسمانی را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، خدمت حضرتعالی، خانواده معزّز و داغدار این عزیزان و مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه نیروی هوایی ارتش، تسلیت عرض نموده و علوّ درجات را از خداوند شاهد و رحمان برای آن عزیزان مسألت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار