رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر؛

پرستاران پیش‌قراولان سلامت جامعه هستند

«سعید کشمیری» گفت: پرستاران پیش‌قراولان سلامت جامعه هستند و ارزش کار آنان هنگامی مضاعف می‌شود که هم در محل کار و هم در کانون خانواده، چنین وظیفه سنگینی به دوش دارند.
کد خبر: ۳۲۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸ - 16January 2019

پرستاران پیش‌قراولان سلامت جامعه هستندبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «سعید کشمیری» رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آئین تجلیل از پرستاران نمونه استان بوشهر اظهار داشت: پرستاران همواره درصدد ارتقای سلامت جامعه هستند و این عملکرد به خشنودی و رضایت بیمار و خانواده او منجر می‌شود و این ارزشمندترین هدیه‌ای است که دریافت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: هیچ‌کسی بدون داشتن عشق کمک به همنوع خود نمی‌تواند به‌طور دائم در چنین شغلی دوام بیاورد و امروز هر کسی که لباس پرستاری به تن دارد از چنین خصوصیتی برخوردار است.

وی گفت: پرستاران پیش‌قراولان سلامت جامعه هستند و ارزش کار آنان هنگامی مضاعف می‌شود که هم در محل کار و هم در کانون خانواده، چنین وظیفه سنگینی به دوش دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: پرستاران از جمله قشر مورد احترام جامعه به شمار می‌آیند که تلاش می‌شود با همت و همکاری همه مسئولان مشکلات آن‌ها به کمترین حد ممکن برسد.

وی با بیان اینکه شرافت شغل پرستاری کم نیست تصریح کرد: پرستاران با وجود کمبود نیرو، امکانات و سختی کار ولی همچنان با تمام وجود در خدمت سلامت جامعه هستند.

کشمیری با بیان اینکه حرفه پرستاری عشق است، شغل نیست خاطرنشان کرد: همه ما شاهدیم که همکاران پرستار با صبر، شکیبایی و نجابتی مثال‌زدنی مشکلات ارتباط مستقیم با بیمار را پذیرفته‌اند و با نیت خدایی به خدمت به مردم مشغول هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید کرد: توجه به مسائل و مشکلات حوزه پرستاری را وظیفه مدیریت دانشگاه است و برای بهبود مسائل و مشکلات این قشر پرتلاش تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار