سرهنگ کاظمی خبر داد؛

سرقت ده‌ها میلیونی سارق حرفه‌ای از مشتریان سوپرمارکت

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد که با استفاده از دستگاه «اسکیمر» اقدام به برداشت چند ده میلیونی از حساب طعمه‌هایش می‌کرد.
کد خبر: ۳۲۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶ - 16January 2019

سرقت ده‌ها میلیونی سارق حرفه‌ای از مشتریان سوپرمارکتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «تورج کاظمی» رئیس پلیس فتا تهران برزگ با اشاره به اینکه چندی قبل مرد جوانی با حضور در اداره پلیس فتای تهران از برداشت غیرمجاز میلیونی از حساب بانکی‌اش خبر داد، اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از مأموران پلیس فتا برای دستگیری عامل این برداشت غیرمجاز وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: مأموران در تحقیقات ابتدایی پی‌بردند این مرد بدون اینکه کارت بانکی‌اش را در اختیار کسی قرار دهد 10 میلیون تومان از حسابش برداشت شده است.

سرهنگ کاظمی افزود: تیم پلیسی در ادامه تجسس‌ها متوجه شدند سه مرد دیگر نیز بدون اینکه کارت بانکی و رمز کارتهایشان را در اختیار کسی قرار دهند نزدیک به 100 میلیون تومان از حسابشان پول برداشت شده است.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با توجه به حساس بودن پرونده، تیم کارشناسی مأموران پلیس فتا با اقدامات فنی و پلیسی پی بردند که پول‌ها به حساب مرد جوانی که شاهین نام دارد واریز شده و در ادامه مشخص شد شاهین یکی از سارقان حرفه‌ای است.

وی افزود: مأموران در این مرحله با شناسایی مخفیگاه شاهین در میدان قزوین برای دستگیری وی وارد عمل شدند که در زمان دستگیری شاهین مشخص شد وی چندی قبل به خاطر سرقت دستگیر و به زندان منتقل شده است.

سرهنگ کاظمی گفت: متهم در این مرحله به دستور مقام قضایی از زندان به پلیس فتا تهران منتقل و در تحقیقات از متهم مشخص شد که وی با استفاده از دستگاه اسکیمر در یک مغازه سوپرمارکت اقدام به کپی کردن کارت‌های بانکی طعمه‌هایش کرده و سپس برداشت میلیونی از حساب آن‌ها انجام داده است.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها