تجلیل از مهندسین نمونه بسیجی در خوزستان

فرمانده سپاه خوزستان از تعدادی مهندسین نمونه بسیجی این استان تقدیر کرد.
کد خبر: ۳۲۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ - 16January 2019

تجلیل از مهندسین نمونه بسیجی در خوزستانبه گزارش دفاع پرس از اهواز، نشست مجمع استانی بسیج مهندسین، عصر امروز چهارشنبه با حضور سردار«حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه خوزستان و جمعی از مهندسین بسیجی استان در سالن جلسات مجتمع فجر برگزار شد.

سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه خوزستان، در این مراسم اظهار داشت: یکی از مسائل بسیار مهم در بسیج به عنوان ستون نگه‌دارنده انقلاب اسلامی آن رسالتی است که در پاسداشت، نگهداری و حفظ فرهنگ انقلاب اسلامی داریم.

وی افزود: انقلاب اسلامی در واقع اتفاق مهمی بود که در یک مقطع از تاریخ باید رخ می‌داد؛ همه عوامل دست‌به‌دست هم دادند و عده‌ای در پیشبرد پیروزی انقلاب اسلامی شریک شدند و در تداوم این حرکت نیز عده‌ای به میدان آمدند.

فرمانده سپاه خوزستان تصریح کرد: هزینه‌های سنگینی در این مسیر دادیم؛ اما شهیدان و جانبازان ما در واقع هزینه نیستند بلکه سرمایه‌های ما برای پیشبرد اهدافی بودند که در بدو انقلاب اسلامی انجام گرفت و این بستر فراهم شد تا دولت ما بتواند امروز در همه عرصه‌ها عرض‌اندام کند.

شاهوارپور عنوان کرد: حرکتی که ما انجام دادیم و امروز نیز انجام می‌دهیم، قطب مخالف منافع جبهه دشمنان است؛ امروزه سازوکار مدیریت جهانی بر اساس قدرت است یعنی هر آن‌کسی که زور بیشتری دارد و بتواند بر دیگران اعمال نفوذ کند، قطعا جمهوری اسلامی، نظام و مردم ما را مانعی عمده در رسیدن به اهدافشان می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که علی‌رغم میل باطنی دشمنان انقلاب، بتوانیم چهل‌سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را نیز پشت سر بگذاریم و این مسیر را همچنان ادامه دهیم.

بر اساس این گزارش، در پایان این مجمع تعدادی از مهندسین نمونه بسیجی مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها