سردار جعفری:

پایداری ۴۰ ساله ملت ایران نشانه پایبندی جامعه به ارکان اسلام و نظام است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اصلی‌ترین دلیل انسجام و وحدت مردم ایران در استقامت مقابل دشمن عنوان کرد و گفت: پایداری ۴۰ ساله نشان از این دارد که جامعه همواره پایبند ارکان اسلام و نظام بودند.
کد خبر: ۳۲۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ - 19January 2019

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی طی بازدید از تحریریه آژانس خبری، تحلیلی نصر با تاکید به اینکه با فعالیت مستمر و انقلابی در فضای مجازی باید زمینه نفوذ دشمنان انقلاب را به کالبد فکری جامعه تقلیل و از بین ببریم، اظهار داشت: فضای مجازی فرصتی است که در مقابل هجمه‌های دشمنان اسلام و انقلاب باید با تمام قوا ایستادگی کنیم، چرا که با خروج ما از این صحنه راه نفوذ دشمن بر افکار و عمل جامعه بیشتر خواهد شد، لذا باید بیش از پیش در مسیر حفظ ارزش های انقلابی خود کوشا باشیم.

پایداری ۴۰ ساله ملت ایران نشانه پایبندی جامعه به ارکان اسلام و نظام است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اصلی‌ترین دلیل انسجام و وحدت مردم ایران در استقامت مقابل دشمن عنوان کرد و گفت: پایداری ۴۰ ساله نشان از این دارد که جامعه همواره پایبند ارکان اسلام و نظام بودند و اکنون برای پاسداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب با اعلام دستاوردهای ۴۰ ساله در تمام حوزه های علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آماده آغازی دوباره هستند.

جعفری در ادامه انتشار دستاوردهای چهل ساله انقلاب را توسط رسانه‌های جمعی استان امری ضروری دانست و آن را زمینه‌ای برای آشنایی بیشتر جامعه به خصوص جوانان با اهداف نظام اسلامی و انقلابی کشور عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس تنها راه مقابله با آسیب‌ها و گرفتاری‌های اجتماعی و راه حل مشکلات جامعه امروزی است، ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند موجب پیشبرد اهداف و مأموریت‌های نظام جمهوری اسلامی باشد.

پایداری ۴۰ ساله ملت ایران نشانه پایبندی جامعه به ارکان اسلام و نظام است

این مسئول با بیان اینکه رویارویی با دشمنان خارجی و در راس آن‌ها آمریکا برای هیچ ایرانی هراسی ندارد، افزود: رویارویی با آمریکایی‌ها ترس ندارد و این ایرانی است که می‌تواند مقابل زورگویی‌های استکبار جهانی ایستادگی کند در حالی که اگر به برخی کشورها نگاه کنیم می‌بینیم همه از آمریکا هراس دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با ذکر اینکه موشک‌های جمهوری اسلامی ایران در برابر تحرکات و تهاجمات دشمنان قدرت بازدارندگی دارد، گفت: پشتیبان ملت ایران نه موشک است و نه سپاه پاسداران بلکه آن زمانی که هیچ امکانات و تجهیزاتی نداشتیم خداوند از ما پشتیبانی کرد.

جعفری اضافه کرد: نظامیان به سهم خود در توسعه کشور و ایجاد زیرساخت‌ها نقش بسزایی داشتند و همواره نیز در این مسیر پایدار خواهند بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را رسالتی مهم بر گردن آحاد ملت، مسئولان و به خصوص رسانه‌ها برشمرد و گفت: فرهنگ دفاع مقدس و رشادت‌ها و حماسه رزمندگان بقای انقلاب اسلامی را تضمین کرد و اگر در دوران دفاع مقدس با این نگاه ورود پیدا نکرده بودیم، قطعا شکست می‌خوردیم.

پایداری ۴۰ ساله ملت ایران نشانه پایبندی جامعه به ارکان اسلام و نظام است

وی در ادامه به نقش رسانه‌ها در این خصوص اشاره کرد و بیان داشت: ترویج، تبلیغ و انتقال درست مفاهیم ناب دفاع مقدس رسالتی مهم بر گردن همه رسانه ها است اما متاسفانه امروزه برخی از رسانه‌ها مسائل سیاسی و اجتماعی را بر تقویت و ترویج این فرهنگ ترجیج می‌دهند که این قطعا به ضرر ما خواهد بود.

جعفری برگزاری برنامه‌های مختلف به منظور ترویج فرهنگ دفاع مقدس برای اقشار مردم، چاپ و نشر کتاب‌های مرتبط با دفاع مقدس و تولید نرم‌افزار را از اقدامات این اداره کل برشمرد و افزود: ما با انجام این اقدامات همچنان عقب هستیم و باید تلاش کنیم که به حد قابل قبولی در خصوص ادای دینی به شهدا و انقلاب برسیم.

این مسئول به نگارش درآوردن خاطرات دوران جنگ بخصوص توسط رسانه ها و مطبوعات را جهاد خواند و گفت: اغلب ارزش قلمی که شما استفاده می کنید والاتر از سلاحی است که رزمندگان در میدان جنگ به کار می گیرند چراکه شما می توانید با این قلم، مفاهیم دوران دفاع مقدس و رزمندگان اسلام را به نسل های آینده منتقل و ماندگار سازید.

وی در ادامه به میزان چاپ و نشر آثار مرتبط با دفاع مقدس در استان طی دو سال گذشته اشاره کرد و متذکر شد: اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی هر سال 30 جلد کتاب مرتبط با دفاع مقدس منتشر و با اقدامات لازم در صدد تولید فیلم مستند از زندگی شهیدان استان برآمده است، قابل ذکر است که طی دو سال اخیر این بنیاد ۲۶۰ عنوان کتاب در راستای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس به چاپ رسانده است.

پایداری ۴۰ ساله ملت ایران نشانه پایبندی جامعه به ارکان اسلام و نظام است

جعفری راه استقامت و نجات کشور از جنگ های روانی دشمنان را مدیریت جهادی عنوان کرد و ابراز داشت: تا زمانی که مدیریت کشور جهادی بوده و راه شهدا را سرمشق خود قرار دهد، هیچ عامل خارجی راه نفوذ پیدا نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار