مسئول سازمان برنامه و بودجه لرستان خبر داد؛

تخصیص بودجه صددرصدی به منظور حمایت از افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان

مسئول سازمان برنامه و بودجه استان لرستان گفت: به منظور حمایت از افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در سال جاری بودجه صددرصدی تخصیص داده شده است.
کد خبر: ۳۲۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ - 17January 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان به منظور تامین بودجه دانشنامه دفاع مقدس با «علی هادی چگنی» مسئول سازمان برنامه و بودجه این استان دیدار کردند.

در این دیدار «علی هادی چگنی» با اشاره به تدوین فاز اول دانشنامه دفاع مقدس استان اظهار داشت: برای تدوین فاز اول دانشنامه از بودجه پژوهشی استان مبلغ 85 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده که در بهمن ماه سال جاری پرداخت خواهد شد.

وی با تاکید به تداوم تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان تصریح کرد: با توجه به نتیجه حاصل از فاز اول دانشنامه در سال آینده بودجه مناسب‌تری را در نظر خواهیم گرفت.

تخصیص بودجه صددرصدی به منظور حمایت از افتتاح مرکزفرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان

مسئول سازمان برنامه و بودجه لرستان گفت: به منظور حمایت از افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در سال جاری بودجه با تخصیص 100 درصدی در نظر گرفته شده و برای ادامه فعالیت‌های عمرانی پروزه در سال آینده پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.

در ادامه سرهنگ ناصرپور با تاکید به ضرورت تدوین دانشنامه دفاع مقدس به عنوان یک سند ملی، تاریخی و بومی استان لرستان گفت: دانشنامه انعکاس توانمندی های بچه های لرستان در دوران دفاع مقدس است.

وی در پایان از همه مسئولان به ویژه استانداری و سازمان برنامه و بودجه استان به منظور حمایت از افتتاح مرکز فرهنگی، موزه و تدوین دانشنامه دفاع مقدس تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار