حجت‌الاسلام محمدحسنی:

باید برای نبرد دائمی در عرصه جنگ فرهنگی آماده باشیم/ نیروهای انقلابی فضای مجازی را خالی نگذارند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر لزوم آمادگی نیروهای انقلابی برای نبرد دائمی در عرصه فرهنگی گفت: همان‌طور که خالی کردن جبهه‌های نبرد و ترک جهاد، امری حرام تلقی می‌شود، امروز نیز خالی کردن عرصه فضای مجازی، امری حرام محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۲۸۱۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ - 17January 2019

دشمن می‌خواهد چهره سرمایه‌های نظام را مخدوش کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا در دومین گردهمایی بسیجیان کوی سازمانی ارتش که صبح امروز در مرکز آموزش و پشتیبانی نزاجا برگزار شد، با اشاره به اهمیت جنگ نرم و فضای مجازی اظهار داشت: در فضای مجازی، دشمن با هدف تغییر باور‌های فکری و اعتقادی وارد عرصه می‌شود و می‌خواهد باورهایمان را تغییر دهد.

وی افزود: دشمن در این جنگ به دنبال تضعیف باور‌ها و خدشه وارد کردن به نخبگان جامعه است و برای اینکه دست ملت را از سرمایه‌های اصلی انقلاب کوتاه کند، چهره نخبگان جامعه را تخریب می‌کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: دشمن با ایجاد شبهه و دامن زدن به دروغ‌های بزرگ به دنبال ایجاد تزلزل در تصمیم‌گیری افراد در سطح جامعه و ایجاد بی اعتمادی است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه جنس دفاع در برابر دشمن باید متناسب با تهدیدات آنان باشد، گفت: ما امروز به لحاظ سخت‌افزاری به بازدارندگی رسیده‌ایم و دشمن می‌داند که از این طریق راهی پیش نخواهد برد.

وی تصریح کرد: امروز دشمن بر روی فضای مجازی سرمایه گذاری کرده است و می‌خواهد از این طریق جامعه ما را به سوی اهداف خود پیش ببرد؛ لذا وظیفه همه ما این است که در این عرصه، آماده و با ابزار‌های لازم، پاسخ‌گوی تهدیدات پیشِ رو باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه هر امری که مقدمه حفظ نظام اسلامی باشد، انجام آن واجب است، افزود: دشمن امروز از طریق فضای مجازی به دنبال ضربه زدن و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ لذا ما باید با تمام توان در این فضا ورود پیدا کنیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی ادامه داد: اگر در فضای مجازی حضور نداشته باشیم، یعنی صحنه را برای جولان دشمن خالی کرده‌ایم و همان‌طور که خالی کردن جبهه‌های نبرد و ترک جهاد، امری حرام تلقی می‌شود، امروز نیز خالی کردن عرصه فضای مجازی، امری حرام محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: جنگ در فضای حقیقی محدود به زمان و مکان است، اما جنگ در فضای مجازی اینگونه نیست. جنگ فرهنگی، پایان‌ناپذیر و ادامه‌دار است؛ لذا باید خودمان را برای یک نبرد همیشگی در عرصه فرهنگی آماده کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد: اگر می‌خواهیم در این نبرد پیروز باشیم، باید با انگیزه الهی وارد عرصه شویم و در چهارچوبی که خداوند فرموده است، عمل کنیم.

انتهای پیام/ 221

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
0
0
حاج اقا دست ما را بسته اند.
اگر برویم تلگرام و اینستاگرام و توییتر می گویند ممنوع است و حرام است و اگر نرویم خوب همه فضا دست فتنه گران و مفسدین و مخالفان است.

تکلیف ما را مشخص کنند .

دولت که نمی خواهد با تلگرام و .. برخورد کند
نظر شما
پربیننده ها