امام جمعه بابلسر:

دستاوردهای۴۰ ساله انقلاب اسلامی برای مردم بازگو شود

امام جمعه بابلسر گفت: دستاوردها و خدمات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی بیانگر عزت و تداوم نظام است که باید برای مردم بازگو شود.
کد خبر: ۳۲۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ - 17January 2019

دستاوردهای۴۰ ساله انقلاب اسلامی برای مردم بازگو شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمد اسماعیل قلی‌پور» امام جمعه شهرستان بابلسر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه شعارهای انقلاب نباید به دست فراموشی سپرده شود، شعار «ما شیفتگان خدمت هستیم نه تشنه قدرت» شهید بهشتی را یکی از مهمترین شعارهای انقلاب برشمرد و اظهار داشت: مردم باید در عمل آن را احساس کنند.

وی با عنوان اینکه مسئولیت در نظام  جمهوری اسلامی نماد خدمتگزاری است، گفت: مسئولان و مدیران باید عشق خدمتگزاری با ارائه خدمات بیشتر را به مردم نشان دهند.

قلی‌پور با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همزمان با شکل‌گیری آن خدمات گسترده‌ای را به مردم ارائه کرد، گفت: دستاوردها و خدمات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی بیانگر عزت و تداوم نظام است که باید برای مردم بازگو شود و دهه فجر بهترین و مناسب ترین فرصت برای بیان و انعکاس آنها است.

امام جمعه بابلسر با تاکید بر برگزاری هر چه بهتر برنامه های جشن انقلاب خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت حساس کنونی و چشم طمع دشمنان به این نظام برگزاری باشکوه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر ضروری است.

وی با اشاره به پیوند ناگسستنی مردم و نظام تصریح کرد: جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی امسال با شکوه خاص و تماشایی تر از سالهای گذشته برگزار خواهد شد.

قلی‌پور متذکر شد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی، حضور مردم و عنایات الهی به پیروزی رسید و در شرایط کنونی که دشمنان چشم طمع به انقلاب و نظام دارند، مردم هوشیار باید با تبعیت از رهبر معظم انقلاب در این صحنه انقلاب نیز حضور پرشورتری داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار