امیر محمودی:

حضور جدی بسیجیان در فضای مجازی/ هجمه‌های دشمن نباید بی‌پاسخ بماند

معاون اجرایی ارتش با تأکید بر لزوم حضور آگاهانه در فضای مجازی گفت: لازم است که همه دلسوزان نظام در فضای مجازی حضور جدی داشته باشند و به مقابله با حرکات دشمنان بپردازند.
کد خبر: ۳۲۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ - 17January 2019

لزوم پاسخ به هجمه‌های دشمن در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش صبح پنج‌شنبه در گردهمایی بسیجیان کوی‌های سازمانی آجا که با موضوع فضای مجازی و جنگ نرم در مرکز پشتیبانی و آموزش نزاجا برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی هوایی در حادثه هواپیمایی ۷۰۷ نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: این شهدا رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن بودند.

وی همچنین با اشاره به سالروز به خروج شاه از کشور گفت: ۲۶ دی ماه روز خاطره انگیزی برای ملت عزیز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و همچنین مقدمه‌ای برای برچیده شدن رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی محسوب می‌شود.

امیر محمودی در بخش دیگری از سخنان خود به معایب فضای مجازی اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات مهمی که در فضای مجازی با آن روبه‌رو هستیم، شایعه‌پراکنی است. در شایعات حقوق اجتماعی عده‌ای پایمال می‌شود و به حیثیت افراد بی گناه خدشه وارد می‌شود.

معاون اجرایی ارتش افزود: شایعه‌سازی و پخش خبر کذب، کار آدم‌های فاسد و منافق است که باید توجه جدی به این امر داشته باشیم.

وی با اشاره به سخنان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر تلاش دشمنان در فضای مجازی برای دروغ‌پردازی و شایعه‌سازی عنوان کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن هجمه‌های سنگینی علیه نظام اسلامی در حوزه رسانه‌ای انجام می‌دهد که باید با هوشیاری با این اخبار برخورد کرد.

امیر محمودی با تأکید بر لزوم حضور آگاهانه در فضای مجازی تصریح کرد: هجمه و حمله‌های دشمن در فضای مجازی نباید بی پاسخ بماند و لازم است که همه دلسوزان نظام خصوصا جوانان و بسیجیان وفادار با ایمان در فضای مجازی حضور جدی داشته باشند و به مقابله با حرکات دشمنان بپردازند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها