نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

دینداری، رهبری و اتحاد ریشه‌های انقلاب اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: انقلاب اسلامی ما یک شجره طیبه‌ای است که سه ریشه بسیار عمیق به نام‌های دینداری مردم، رهبری دینی و اتحاد مردم دارد.
کد خبر: ۳۲۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ - 17January 2019

دینداری، رهبری و اتحاد ریشه های انقلاب اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، دومین همایش استانی فرهیختگان فرهنگی ناجا با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس استان، فرمانده انتظامی استان و مدیرکل روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی در استان و فرهیختگان استانی برگزار شد.

در این همایش حجت‌الاسلام «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما یک شجره طیبه‌ای است که سه ریشه بسیار عمیق به نام های دینداری مردم، رهبری دینی و اتحاد مردم دارد.

وی با بیان ۴ موریانه، درخت تنومند انقلاب اسلامی را تهدید می کنند، گفت: بر ما لازم است که این موریانه ها را بشناسیم و به دیگران نیز نشان دهیم.

یعقوبی افزود: موریانه اولی که انقلاب اسلامی را تهدید می کند موریانه اختلاط است به این معنا که دشمن سعی دارد حق و باطل را با یکدیگر ممزوج و ریشه حق را نابود کند بنابراین باید تلاش کنیم مرز حق و باطل را مشخص دهیم زیرا تمامی فتنه ها ریشه در عدم تشخیص حق از باطل دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: موریانه دیگر انقلاب اسلامی اختلاف است و در طول تاریخ انقلاب اسلامی دشمنان همواره در تلاش بودند تا با اختلاف باعث نابودی انقلاب شود.

وی تصریح کرد: سومین موریانه ای که باعث تهدید انقلاب اسلامی است اختلال نام دارد به معنای خلل ایجاد کردن در ارکان انقلاب اسلامی.

یعقوبی موریانه اختلاس را موریانه چهارم انقلاب اسلامی خواند و گفت: اختلاس به معنای ربودن مال مردم به صورت پنهانی است و اختلاس عده ای در کشور باعث می شود اعتماد مردم نسبت به نظام و انقلاب از بین برود.

این مسئول متذکر شد: وظیفه ما این است که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی سطح معرفتی، سیاسی و آگاهی مردم را بالا ببریم و به بررسی روند تکاملی و پیشرفت انقلاب و همچنین دستاوردهای انقلاب بپردازیم و در نسل‌های جوان خود افتخار کردن به گذشته انقلاب و امیدواری برای آینده انقلاب را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار