افشای یک پرواز از ابوظبی به تل‌آویو با عبور از آسمان «سعودی»

سایت سوئدی «فلایت رادار» از پرواز یک هواپیمای اختصاصی غیرنظامی از امارات به سرزمین‌های اشغالی فلسطین با عبور از آسمان عربستان سعودی خبر داد.
کد خبر: ۳۲۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ - 17January 2019

افشای یک پرواز از ابوظبی به تل‌آویو با عبور از آسمان «سعودی»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، فلایت رادار (وب‌سایت اینترنتی سوئدی که موقعیت پرواز‌های مسافربری را به صورت زنده و روی نقشه نمایش می‌دهد) از پرواز یک هواپیمای اختصاصی از شهر ابوظبی، پایتخت امارات عربی متحده به سرزمین اشغالی فلسطین با عبور از آسمان عربستان سعودی خبر داد.

یک روزنامه‌نگار صهیونیست نیز روز چهارشنبه در سایت توئیتر نوشت: یک پرواز بسیار جالب از خلیج فارس که یک جت خصوصی (9H-VCL) به طور مستقیم از ابوظبی به اسرائیل می‌رسد. او یک عکس از سفر را هم به آن پیوست کرده است.

بنا بر این گزارش، منطقه در مدت اخیر شاهد همسویی بی‌سابقه امارات عربی متحده با رژیم صهیونیستی است. به عقیده ناظران سیاسی، امارات در مسیر عادی‌سازی آشکار با رژیم اشغالگر پیش می‌رود.

گزارش‌های متعددی نیز از سفر‌های محرمانه و ملاقات‌هایی بین مقامات صهیونیست با اماراتی‌ها خبر می‌دهد. اخیرا به بهانه مسابقات ورزشی نیز برخی تیم‌های اسرائیلی در ابوظبی حاضر شدند و یک وزیر این رژیم نیز به امارات سفر کرد.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار