وزیر اطلاعات:

اقدامات ضدامنیتی اشرار همواره خنثی شده است

وزیر اطلاعات گفت: هم‌اکنون تمامی اشرار و ضد انقلاب، توان خود را برای انجام اقدامات ضد امنیتی در کشور بسیج کرده‌اند؛ اما بسیاری از اقدامات آنان خنثی شده است.
کد خبر: ۳۲۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ - 17January 2019

اقدامات ضدامنیتی اشرار همواره خنثی شده است/ لزوم ایجاد بازارچه‌های مرزی در آذربایجان‌غربیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام «سید محمود علوی» روز پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی اظهار داشت: با وجود اینکه دشمنان اسلام توطئه‌های بسیاری برای آسیب به کشور تدارک دیده‌اند، همدلی و همگرایی کنونی بین دستگاه‌های امنیتی کم‌نظیر بوده است؛‌ هرچند که همه توطئه‌های استکبار همواره نقش بر آب شده است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون تمامی اشرار و ضد انقلاب، توان خود را برای انجام اقدامات ضد امنیتی در کشور بسیج کرده، اما بسیاری از اقدامات آنان خنثی شده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه دین مبین اسلام، امنیت، معیشت، کرامت و عدالت را برای همه افراد جامعه اسلامی می‌داند، گفت: این امر در سیره بزرگان دین در برهه‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام علوی در ادامه بیان کرد: چنانچه بر اساس آموزه‌های اسلامی وارد این عرصه شده و وحدت و همدلی خود را ارتقاء بخشیم، می‌توان ضمن پشت سر گذاشتن تحریم‌ها، دشمن را در این عرصه نیز ناکام گذاشت.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار