فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر؛

«خون شهدا» پاسدار و حافظ چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران است

سردار «علی رزمجو» گفت: «خون شهدا» پاسدار و حافظ چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران است، و برشمردن حماسه آفرینی‌ها و دستاورد‌های انقلاب و خنثی شدن توطئه‌های دشمن یکی از دستور کار رسانه‌ها است.
کد خبر: ۳۲۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵ - 17January 2019

«خون شهدا» پاسدار و حافظ چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) در آئین سالروز شهادت «شهید غلامرضا رهبر» و سالروز «بسیج رسانه»، اظهار داشت: بازگویی خاطرات و حماسه آفرینی های انقلاب اسلامی یکی از موارد مهمی است که باید رسانه ها و دیگر اقشار جامعه توجه خاصی داشته باشند.

وی با ابراز اینکه باید روحیه امید به آینده و عبور از مشکلات را در بین مردم با زبان رسانه و خدمت رسانی زنده نگه دارید، افزود: کشور ما از بدو به پیروزی رسیدن انقلاب مورد تهدیدهای متفاوتی قرار گرفت که در این حوزه ضعف ها و قوت های داشتیم و اکنون نظام ما با هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و انسجام سران سه قوه توانسته بر امواج تهاجمی دشمن موج سورای و همچنین توطئه های طراحی شده بیگانگان را خنثی کند.

رزمجو با بیان اینکه خون شهدا پاسدار و حافظ چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران است، تاکید کرد: برشمردن حماسه آفرینی ها و دستاوردهای انقلاب و خنثی شدن توطئه های دشمن یکی از دستور کار رسانه ها است که با این حرکت فکورانه و هوشمندانه دِین خود را در عرصه به عنوان خانواده اصحاب رسانه ادا کنید.

 وی با تصریح بر اینکه باید نقش رسانه ها در جنگ دشمن با هدف تهاجم به بازار و اصناف آشکار و بازدارنده باشد، گفت: رشد علم و دانش رسانه ای در راستای فعالیت های روزانه و تشخیص جبهه حق و باطل و مطالبه گری و انعکاس رویدادهای مورد خواست مردم یکی دیگر از وظایف رسانه ها و به ویژه رسانه های انقلابی است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار