اختتامیه پنجمین جشنواره «قصه گویی» در شهرستان دیر برگزار شد

«احمد عبدالله زاده» گفت: قصه گویی و قصه خوانی باعث رشد هیجانی، عاطفی و بهداشت روانی فرزندان می‌شود و در موفقیت آن‌ها نقش ویژه‌ای دارد.
کد خبر: ۳۲۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ - 17January 2019

اختتامیه پنجمین جشنواره «قصه گویی» در شهرستان دیر برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «احمد عبدالله زاده» رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دیر، در آیین پنجمین جشنواره قصه گویی خلاق ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان دیر اظهار داشت: قصه گویی و قصه خوانی باعث رشد هیجانی، عاطفی و بهداشت روانی فرزندان می شود و در موفقیت آنها نقش ویژه ای دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دیر با بیان اینکه تکنولوژی‌های جدید موجب کم رنگ شدن فرهنگ قصه گویی و شنیدن قصه شده است، افزود: قصه می تواند سطح هوش اجتماعی فرزندان ما را ارتقاء داده و آنها را از لحاظ ارتباطات کلامی و شنیداری تقویت و زمینه پیشرفت تحصیلی آنها را فراهم کند.

وی یکی از اهداف آموزش و پرورش و خانواده‌ها را تقویت اخلاق نیکو در بین دانش آموزان دانست و بیان کرد: در قصه‌ها مفاهیم اخلاقی به وضوح دیده می‌شود که در رفتار دانش آموزان تأثیرخوبی دارد.

احمد عبدالله زاده ابراز کرد: آموزش مهارت‌های ارتباطی جهت حضور فعال و پرشور دانش آموزان در اجتماع بسیار مهم است که باید از دوره ابتدایی روی آن کار شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار