معاون تربیت و آموزش ناجا؛

برنامه ناجا تقویت آموزش‌های مهارتی و صرفه جویی در هزینه هاست

«امیر‌حسین یاوری» گفت: مجموعه نیروی انتظامی طبق فرامینی که فرماندهی ناجا ابلاغ کرده‌اند از آموزش‌های تئوری به شدت کم کرده و به سمت آموزش‌های مهارتی حرکت می‌کند تا آنچه مأموریت پلیس است را انجام دهد.
کد خبر: ۳۲۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ - 17January 2019

برنامه ناجا تقویت آموزش های مهارتی و صرفه جویی در هزینه هاستبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار «امیرحسین یاوری» معاون تربیت و آموزش ناجا در شهرستان دیر اظهار داشت: مجموعه نیروی انتظامی طبق فرامینی که فرماندهی ناجا ابلاغ کرده اند از آموزش های تئوری به شدت کم کرده و به سمت آموزشهای مهارتی حرکت میکند تا آنچه مأموریت پلیس است را انجام دهد.

معاون تربیت و آموزش ناجا افزود: امسال در قرارگاه جهادی ناجا نمرات تیراندازی، دفاع شخصی، آمادگی جسمانی و دانشهای مهارتی آزمون گرفته میشود و سال آینده ایست بازرسیها و موضوعات مربوط به گشتها تقویت و بیشتر کنترل میشود.

وی عنوان کرد: با این حال امیدواریم ضمن کاهش هزینههای عملیاتها، موفقیتهایمان را بیشتر نماییم.

یاوری گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی در یکسال گذشته صرفه جویی جدی در ناجا صورت گرفته که در یک حوزه مثلا در هزینههای تدریس نزدیک به شش میلیارد تومان صرفه جویی شده است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: از آن مهمتر در این مدت صدماتی که بعضا در عملیاتهای پلیس به بقیه وارد می شود به شدت کاهش پیدا کرده و این یک افتخار برای مجموعه نیروی انتظامی است که بتواند برای مردم به بهترین شکل و با کمترین هزینه کار کند.

وی در رابطه با افتتاح میدان تیر فرماندهی انتظامی شهرستان دیر بیان کرد: مجموعه تیراندازی خوبی ایجاد شده است که در آینده باید آن را توسعه داد تا کاملتر شود و با توجه به اینکه از جاهای مختلف استان به این مجموعه میآیند به اقتصاد شهر نیز کمک می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها