استاندار فارس:

خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه فرهنگی جامعه هستند

«عنایت‌الله رحیمی» با بیان اینکه نباید رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران در پیچ و خم این مشکلات روزمره و بوروکراسی‌های اداری به فراموشی سپرده شود گفت: خانواده شهدا و ایثارگران ذخیره فرهنگی برای جامعه هستند.
کد خبر: ۳۲۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹ - 17January 2019

خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه فرهنگی جامعه هستندبه گزارش دفاع پرس از شیراز، «عنایت‌الله رحیمی» استاندار فارس امروز (پنجشنبه ۲۷ دی‌ماه) در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران این استان، خانواده شهدا و ایثارگران را ذخیره فرهنگی برای جامعه توصیف كرد و اظهار داشت: امروز ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش احساس می‌شود.

وی با بیان اینكه خانواده شهدا و ایثارگران بهترین سفیر و مروج برای فرهنگ ایثار و شهادت هستند، بر لزوم رفع مشكلات این خانواده‌ها تأكید كرد و گفت: نباید رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران در پیچ و خم این مشکلات روزمره و بوروکراسی‌های اداری به فراموشی سپرده شود.

رحیمی با یادآوری اینكه اهداف شهدا و ایثارگران، استمرار نظام جمهوری اسلامی است، ترویج فرهنگ اسلامی، حفظ و صیانت از مرزها و پیروی از ولایت فقیه را از جمله اهداف آنان برشمرد و گفت: امروز دشمنان تمام این اهداف را نشانه رفته‌اند كه مسلماً با وجود خانواده‌های شهدا و ایثارگران آنان هرگز موفق نخواهند شد.

استاندار فارس، خانواده‌های شهدا و ایثارگران را پشتوانه‌ای قدرتمند برای دفاع از كیان نظام جمهوری اسلامی توصیف كرد و گفت:‌ آنان همواره پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی را در عمل به اثبات رسانده‌اند.

رحیمی همچنین به برگزاری این نشست اشاره كرد و گفت: نتایج این‌گونه جلسات و نشست‌ها باید به‌گونه‌ای باشد كه برخی از مشكلات جامعه ایثارگر را برطرف كند.

استاندار فارس همچنین خواستار توجه به فرزندان شهدا و ایثارگران شد و تصریح کرد:‌ باید زمینه پذیرفتن مسئولیت در حوزه‌های مختلف اداری، اجتماعی، سیاسی و غیره را برای فرزندان شهدا و ایثارگران فراهم کنیم.

وی جامعه ایثارگران را اصلی‌ترین مدافع حفظ نظام و ارزش‌ها دانست و خواهان ارتباط جدی‌تر این جامعه با مدیریت ارشد استان شد و گفت: فرهنگ غنی ایثار پایه‌ای برای حرکت جامعه به سمت توسعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار