استاندار خراسان شمالی:

برای مقابله با دشمن باید تحول اساسی در کشور ایجاد کنیم

استاندار خراسان شمالی در نشست با استانداران ادوار و مدیران این استان گفت: بدخواهان نظام جمهوری اسلامی با تمام قوا وارد جنگ شده‌اند، ولی در مقابل ما همان مسیر گذشته را طی می‌کنیم در صورتی که برای مقابله با دشمن باید تحول اساسی ایجاد کنیم.
کد خبر: ۳۲۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶ - 17January 2019

برای مقابله با دشمن باید تحول اساسی در کشور ایجاد کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی در نشست با استانداران ادوار و مدیران این استان بیان کرد: بدخواهان نظام جمهوری اسلامی با تمام قوا وارد جنگ شده اند و تحریم های بسیاری را در کشور اعمال می کند ولی در مقابل ما همان مسیر گذشته را طی می کنیم و هیچ تغییر و تحولی در مسیر گذشته ایجاد نکرده ایم در صورتی که برای مقابله با دشمن باید تحول اساسی ایجاد کنیم.

وی در خصوص تغییر مدیران و نیروها در استان گفت: دوره سفارش از سوی نمایندگان و سایر افراد تمام شده و از آنجا که خود را مسئول پاسخگویی به انتصاب ها می دانم، به کسی اجازه دخالت در این امور نمی دهم، در حال حاضر در استان با مدیران فعلی کار را ادامه می دهم مگر اینکه خود مدیر تمایل به همکاری نداشته باشد.

شجاعی از وزرا خواستار افزایش اختیارات مدیران استان شد و افزود: مدیر باید به اندازه وزیرش اختیار داشته باشد تا در مسیر اجرای کارها با مشکل روبه رو نشود و بتواند در راستای توسعه گام بردارد.

استاندار خراسان شمالی ورود بخش خصوصی به استان را لازم دانست و گفت: خراسان شمالی در بحث موانع بانکی رتبه اول کشور را دارد و توسعه یک استان بدون کمک بخش خصوصی و سرمایه گذاری این بخش امکان پذیر نیست و بهتر است مدیران صندلی های خود را به فعالان بخش خصوصی بدهند.

وی استفاده از تجربه استانداران دوره های گذشته را برای توسعه استان ضروری دانست و گفت: در شرایط کنونی کشور، فرصت آموزن و خطا نداریم و لازم است از تجربه های مدیران گذشته برای پیشبرد اهداف بهره ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار