«محمد گلریز» خواستار شد؛

ساخت سرود برای اتفاقات مهم کشور

خواننده حوزه دفاع مقدس گفت: اتفاقات بزرگی در کشور و منطقه می‌افتد که وظیفه ماست برای آن‌ها سرود بسازیم.
کد خبر: ۳۲۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷ - 18January 2019

ساخت سرود برای اتفاقات مهم کشوربه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، «محمد گلریز» از خوانندگان مطرح حوزه انقلاب و دفاع مقدس کشورمان شامگاه پنجشنبه در اختتامیه چهارمین جشنواره  ملی سرودهای حماسی و آواهای انقلابی که در خرم آباد برگزار شد، ضمن اجرای یک قطعه موسیقی در رابطه با رشادت های سردار شهید همدانی اظهار داشت: وقتی کتاب «خداحافظ سالار» که کتاب خاطرات شهید همدانی از سوی همسر ایشان است را مطالعه کردم، به عظمت ایشان پی بردم.

وی با بیان اینکه سردار شهید همدانی سهم بسزایی برای پیروزی جبهه مقاومت در سوریه داشتند، تصریح کرد: سردار همدانی 200هزار نفر را در سوریه بسیجی کرد.

این خواننده مطرح حوزه دفاع مقدس با اشاره به اینکه من به جرأت می گویم نزدیک 50 درصد پیروزی مقاومت مدیون این شهید بزرگوار است، ادامه داد: هیچ موقع اهل خودنمایی و این مسائل نبودند؛ درود می فرستیم به روح شهدا به ویژه سردار همدانی.

گلریز با بیان اینکه اتفاقات بزرگی در کشور می افتد که وظیفه ماست برای آن ها سرود بسازیم، تصریح کرد: برای پیروزی نیروی مقاومت به سهم خود دوست داشتم اقدامی کنم و بالاخره ما دست به کار شدیم و درهمین حال و هوا که شور و هیجان بود اثری تولید شد؛ روی موسیقی «خجسته باد پیروزی» شعری برای مدافعان حرم ساختیم.

وی با بیان اینکه خیلی دوست داشتم یک سرود ماندگار برای شهید حججی ساخته شود، افزود: از طریق نهادهای ذی ربط خیلی تلاش کردم اما انجام نشد، اینجا خواهش می کنم برای این شهید بزرگوار یک سرودی ساخته شود که حق این شهید برآورده شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها