اخبار امنیتی سوریه؛

دفع یورش تروریست‌ها از التنف/ حملات موشکی به «کتائب العزه» در حماه

دفع یورش تروریست‌ها از التنف به سوی تدمر از سوی ارتش سوریه و نیز دفع حملات موشکی گروه موسوم به کتائب العزه از سوی نیروهای سوری در حومه حماه از مهم‌ترین اخبار امنیتی سوریه است.
کد خبر: ۳۲۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ - 18January 2019

دفع یورش تروریستها از التنف/ حملات موشکی به «کتائب العزه» در حماهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از سانا، نیروهای ارتش سوریه تعدادی از تروریست‌هایی که قصد نفوذ از منطقه التنف با استفاده از یک خودرو به سمت جنوب تدمر در حومه شرقی شهر حمص داشتند را هدف قرار دادند.

منابع سوری اعلام کردند: پس از رصد دقیق گروه‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا در منطقه التنف در مرز سوریه با عراق و انجام کمین‌های لازم و کاشتن مین‌ها، نیروهای ارتش سوریه توانستند تعدادی از تررویست‌ها که قصد نفوذ از منطقه التنف به سمت جنوب تدمر را داشتند، به هلاکت برسانند.

بر اساس این گزارش، همچنین در حومه شرقی تدمر (پالمیرا)، نیروهای ارتش سوریه در یک کمین محکم توانستند تعدادی از تروریست‌هایی که قصد نفوذ از منطقه التلیله با استفاده از موتور سیکلت را بازداشت کنند.

از سوی دیگر ارتش سوریه مواضع تروریست‌های کتائب العزة را در کفر زیتا در حومه حماه هدف حملات گسترده موشکی قرار داد.

ارتش سوریه همچنین تلاش تروریست‌ها برای نفوذ به سمت شهرک معرکبه در حومه شمالی حماه را خنثی کرد و شماری از تروریست‌ها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار