امام جمعه ساری:

آمریکا با برداشتن چادر خبرنگار مسلمان، حیوان بودن خود را اثبات کرد

امام جمعه ساری با انتقاد از دستگیری یکی از خبرنگاران آمریکایی مقیم ایران، گفت: آمریکا و ایادی آن‌ها توان دیدن پوشش چادر یک خانم خبرنگار را ندارند و با برداشتن چادر از سرش حیوان بودن خود را ثابت کردند.
کد خبر: ۳۲۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ - 18January 2019

آمریکا با برداشتن چادر خبرنگار مسلمان، حیوان بودن خود را ثابت کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، آیت‌الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری، حضرت زهرا (س) را الگوی همه بانوان آزاده جهان معرفی کرد و اظهار داشت: زندگی این بانوی نمونه اسلام معجزه الهی است.

وی از رشد و گسترش فرهنگ فاطمی و علوی در جهان خبر داد و افزود: فرهنگ ناب اسلامی در حال حاضر توسط دو سید بزرگوار رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایران، سید حسین نصرالله در لبنان در حال گسترش است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: 40 سال از عمر انقلاب گذشته و به این آسانی به دست نیامده است، مشکلات زیادی برای انقلاب اسلامی ایران ایجاد شده ولی با قدرت حضور مردم و هدایت ولایت فقیه انقلاب اسلامی از این چالش‌ها به خوبی عبور کرده است.

این مسئول با اعلام اینکه آمریکا در عراق به دنبال فتنه جدید است، ادامه داد: وحدت و غیرت دینی مردم ایران و علاقه‌مندی مردم به امام حسین(ع) زمینه حفظ انقلاب اسلامی شده و روند حمایتی مردم همچنان تداوم دارد.

طبرسی ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد جنگ اقتصادی در کشور است، گزینه نظامی دشمن از روی میز برداشته شده است چون به این نتیجه رسیدند که توان مقابله نظامی با جمهوری اسلامی را ندارند.

امام جمعه ساری در ادامه با انتقاد از پیگیری درباره برجام گفت: برجام مذاکره بی‌حاصل بوده است، آمریکا از برجام خارج شده و اروپا هم به دنبال بهانه است.

وی با اعلام اینکه ایران اسلامی امروز به اقتدار کامل نظامی، فرهنگی و سیاسی در جهان رسیده است، گفت: قدرت نظامی ما برای جهانیان به اثبات رسیده است.

این مسئول با انتقاد از دستگیری مرضیه هاشمی از خبرنگاران آمریکایی مقیم ایران، گفت: آمریکا و ایادی آنها، شما که توان دیدن چادر بر سر یک خانم خبرنگار را ندارید، با چه استدلالی دم از انسانیت و آزادی می‌زنید؟ باید اذعان داشت حیوان بودن آمریکا و ایادی آنها به اثبات رسیده است.

طبرسی گفت: عده‌ای در ایران به دنبال حمایت از آمریکا هستند این افراد به اصطلاح خودشان را روشنفکر می‌دانند، اما سعی می‌کنند از دشمنی‌ها و قساوت‌های آمریکا به راحتی بگذرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها