امام جمعه زاهدان:

بیداری سیاسی باعث افول قدرت آمریکا شده است

امام جمعه زاهدان: خدا را شکر با بیداری سیاسی که امروزه در دولت‌ها و مردم دنیا آغاز شده روز به روز باعث ذلت بیشتر و افول قدرت آمریکا شده است.
کد خبر: ۳۲۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ - 18January 2019

افول قدرت آمریکا روز به روز نمایان‌تر می‌شودبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» امام جمعه زاهدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: یکی از اساتید دانشگاه می‌گوید آمریکا قدرت بسیار بالایی داشت اما الان این قدرت رو به پایان است و نظم آمریکا در حال فروپاشی است و امروزه نظم شرقی در حال پیشرفت است.

امام جمعه زاهدان افزود: روسیه با ساخت هواپیماهای پیشرفته و ارتش منظم خود توانست ناتو را نابود کند.

خطیب جمعه زاهدان گفت: افول قدرت آمریکا در سوریه  و عراق و لبنان روز به روز بیشتر نمایان است البته آنها اربده زیاد می‌کشند اما هیچ کاری از دستشان بر نمی آید.

وی بیان کرد: بسیاری از سیاست‌مداران آمریکا گفته‌اند که دولتمردان و کشور آمریکا در دنیای امروز در حال افول است، امروزه تمام دنیا بر علیه ترامپ هستند.

سلیمانی با بیان اینکه جریان افول قدرت آمریکا در زمان دولت ترامپ بیشتر شده، گفت: خدا را شکر با بیداری سیاسی که امروزه در دولت‌ها و مردم دنیا آغاز شده روز به روز باعث ذلت بیشتر و افول قدرت آمریکا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار