مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان نکا خبر داد؛

برگزاری کارگاه بصیرتی «نقش رسانه در ایجاد انقلاب ها»

مسئول کانون بسیج رسانه نکا از برگزاری 3 دوره کارگاه بصیرتی با موضوعات مطهری شناسی، سواد رسانه ای و نقش رسانه در ایجاد انقلاب ها و تمدن ها در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۳۲۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ - 18January 2019

برگزاری کارگاه بصیرتی با موضوع «نقش رسانه در ایجاد انقلاب ها» در نکا«حسین زحمتکش» مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان نکا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در ساری، با گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: به این مناسبت برنامه های ویژه ای با محوریت دهه مبارک فجر در سطح شهرستان انجام خواهد شد.

وی ضمن بر شمردن برنامه های این مناسبت، برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان با موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی در مصلی نماز جمعه را یکی از برنامه ها عنوان کرد و افزود: همچنین برگزاری نشست هیأت اندیشه ورز با حضور مدیران خبرگزاری فارس و ایسنا در مازندران از جمله برنامه هاست.

زحمتکش از برگزاری 3 دوره کارگاه بصیرتی با موضوعات مطهری شناسی، سواد رسانه ای و نقش رسانه در ایجاد انقلاب ها و تمدن ها در دهه فجر خبر داد و گفت: برپایی غرفه نقاشی صورت کودکان در روز راهپیمایی 22بهمن و دیدار با خانواده شهید خبرنگار «غلامعلی لقمانی» از دیگر برنامه های این کانون محسوب می شود.

این مسئول از برگزاری امتحان دوره های آموزشی یادداشت نویسی و خبر نویسی کانون بسیج رسانه نکا خبر داد و اظهار کرد: در راستای ارج نهادن به تلاش اعضای کانون بسیج رسانه نکا از فعالیت های خواهران صادقی نوایی و آقایی فر بسیجیان نمونه این کانون توسط مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران تقدیر شدند.

خاطرنشان می شود، «حسین زحمتکش» مسئول کانون بسیج رسانه نکا به جهت فعالیت های اثربخش در حوزه رسانه از سوی سردار «محمد حسین بابایی» فرمانده سپاه کربلا مازندران در جلسه شورای فرماندهی سپاه ناحیه نکا تقدیر شد.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار